کد خبر : 1171508 | 18 شهریور 1393 ساعت 13:18 | 93.3K بازدید | 0 دیدگاه

ابراهیمی: حالا که اینطور شد همه را لو می‌دهم

علیرضا ابراهیمی بازیکن حال حاضر تیم دسته اولی مس کرمان مشکل معافیت از سربازی را دارد اما به گفته خودش کاملا قانونی با این قضیه برخورد خواهد کرد.

ابراهیمی: حالا که اینطور شد همه را لو می‌دهم
او در این باره به "ورزش سه" گفت: اصلا معلوم نیست جریان از چه قرار است تکلیف خود آقایون هم با خودشان مشخص نیست. اسم من اصلا جزو آن 10 نفر نبوده. روی مچ دستم 10 عمل انجام دادم و همچنان مشکل دارم اما اگر الان بگویند مشکلی نداری به جان مادرم به جای 2 سال، 4 سال خدمت می کنم اما بالای 10 دکتر گفته اند که مشکل من جدی است. مسوولان با این کار همه چیز را خراب کردند و می گویند الان باید به خدمت بروی مگر الکی است که بعد از این همه سال برویم خدمت. به شخصه صبح به عادل فردوسی پورکه همشهری خودم است زنگ زدم اما نمی دانم کجا بود که جواب نداد، دیشب هم می خواستم پشت خط بیایم و جواب صدرالسادات و آقا عادل را بدهم که به احترام میثاقیان سرمربی مان این کار را نکردم.

او ادامه داد: چند سال پیش که من معافیت گرفتم به 20 کمیسیون رفتم و معافیتم را تایید کردند می شود گفت به 10 تا کمیسیون پول دادم نه به 20 تا من به شدت دنبال حقم هستم و وکیل هم می گیرم. اگر قراراست ما به خدمت سربازی برویم پس بازیکنان تیم هایی مثل استقلال هم که استاندار شهر پیگیر کارهایشان شده باید به سربازی بروند اگر به نظام وظیفه بروم همه کسانی را که می دانم چه مشکلاتی دارند و چه کسانی مشکلاتشان را به راحتی حل کرده معرفی می کنم، مطمئن باشید بی خیال این قضیه نخواهم بود.

ابراهیمی در پایان اضافه کرد: دیروز پول هم تیمی هایم را ریخته اند اما من هنوز چیزی نگرفته ام گفتند چون سرباز هستی حق گرفتن پول نداری، امیدوارم هر چه زودتر از این بلاتکلیفی نجات پیدا کنم.

دیدگاه‌ها