کد خبر : 1171898 | 20 شهریور 1393 ساعت 15:18 | 11.8K بازدید | 0 دیدگاه

کیانی: در مورد پاداش ها صحبت نمی‌کنم

مهدی کیانی کاپیتان تراکتورسازی امیدوار است مسئولان این تیم بیشتر به این تیم توجه کنند تا همین جایگاه را حفظ کنند.

کیانی: در مورد پاداش ها صحبت نمی‌کنم
کیانی در خصوص بازی با راه‌آهن و شرایط این تیم به "ورزش سه" گفت:

خوشحالی مان را کردیم

ما باید برای بازی با راه‌آهن آماده شویم و برد با پرسپولیس تمام شد. خوشحالی مان را برای بازی با پرسپولیس همان اول هفته کردیم و حالا همه چیز تمام شده . بازی های بعدی خیلی برای مهم تر است و باید همین روند را ادامه دهیم. هر بازی باید برای ما حکم فینال را داشته باشد.

می‌ خواهیم به صدر برسیم

بعد از برد پرسپولیس تمرینات سخت و پرفشاری را انجام دادیم تا برای این بازی با راه‌آهن آماده شویم. در حال حاضر روحیه بازیکنان خیلی بالاست و بچه ها می‌ خواهند هر چه زودتر به صدر جدول برسند. ما بازی های سختی داریم .

نباید مغرور شویم

به نظر من راه‌آهن تیم خوبی است و ما بازی سختی جلوی این تیم داریم. ما نباید مغرور شویم چون در اینصورت اوضاع سخت می‌ شود. ما تیم خوب وجوانی داریم باید با انگیزه کار کنیم و هیچ تیمی را دست کم نگیریم.

با این وضعیت اذیت می‌ شویم

هنوز پاداش های شهردار را نگرفتیم و پاداش ها دست باشگاه است. اما شنیده ام 200 هزار تومان بوده که نمی دانم چه بگویم. بهتر است در این مورد حرفی نزنیم چون در حال حاضر تیم نتیجه گرفته و ما هم برای رفع شدن مشکلات صبر می کنیم به هر حال باید به بچه های جوان تر تیم دلگرمی بدهند. از شهردار تشکرمی‌ کنم که سر تمرینات آمدند اما باید بیشتر به این تیم توجه کنند چون توقع قهرمانی دارند. ما شرایط سختی داریم و مسئولان باشگاه باید خودش به مشکلات توجه کنند چون ما اذیت می‌ شویم.

عبدالزهرا می‌ توانست به ما کمک کند

ادینهو واقعا بازیکن خوبی است و گل های حساسی برای ما زده. این بازیکن واقعا توانمند است و امیدوارم تا آخر فصل هم گل بزند و هم پاس بدهد.من نمی دانم چرا عبدالزهرا از تراکتور رفت و باشگاه این تصمیم را گرفته اما این بازیکن می‌ توانست به ما کمک کند. ما در این فصل بازیکن باتجربه کم داریم و او می‌ توانست به تیم کمک کند.

دیدگاه‌ها