کد خبر : 1172096 | 21 شهریور 1393 ساعت 15:22 | 37.1K بازدید | 0 دیدگاه

علیزاده هم حذف شد

نماینده وزن 75کیلوگرم کشتی فرنگی کشورمان با شکست در گروه شانس مجدد رقابت‌های قهرمانی جهان از گردونه مسابقات حذف شد.

علیزاده هم حذف شد
رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان جهان از صبح امروز با برگزاری مسابقات اوزان 75 و 85 کیلوگرم در سالن ژیمناستیک شهر تاشکند ازبکستان آغاز شده است که هادی علیزاده پورنیا نماینده وزن 75 کیلوگرم ایران که با شکست مقابل حریف کروات از حضور در یک‌چهارم نهایی بازمانده بود، با حضور حریفش در فینال، شانس مبارزه برای مدال برنز را بدست آورد، اما در این مرحله با شکست مقابل حریف فنلاندی حذف شد.

به گزارش فارس، در وزن 75 کیلوگرم که 39 کشتی‌گیر حضور دارند هادی علیزاده پورنیا پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 4 بر صفر مقابل نوربک خاسیمبیکوف از ازبکستان به پیروزی رسید و راهی دور بعد شد، اما در این مرحله با نتیجه 8 بر 3 مغلوب نون زوگاج، دارنده مدال برنز 2011 جهان از کرواسی شد و از حضور در یک‌چهارم نهایی بازماند که با توجه به حضور حریفش در فینال باشد راهی گروه شانس مجدد شد تا برای کسب مدال برنز مبارزه کند.

علیزاده در نخستین دیدارش در این مرحله با نتیجه 6 بر 2 مغلوب ولی سومینین از فنلاند شد تا شانس کسب مدال برنز را هم از دست بدهد.

پیش از این مجتبی کریم‌فر، نماینده وزن 85 کیلوگرم کشورمان از گردونه مسابقات حذف شده بود تا تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان با شروعی ناامیدکننده در روز نخست به ادامه رقابت‌ها امیدوار باشد.

دیدگاه‌ها