کد خبر : 1172916 | 25 شهریور 1393 ساعت 12:23 | 29.7K بازدید | 0 دیدگاه

ژسوس: پرتغالی‌ها کی‌روش را بی‌اعتبار کردند

سرمربی بنفیکا با انتقاد از رویکرد فدارسیون فوتبال پرتغال در مورد جایگاه سرمربیان تیم ملی این کشور، کی‌روش را یکی از این مربیان دانست که توسط مسئولان فدارسیون بی‌اعتبار شد.

ژسوس: پرتغالی‌ها کی‌روش را بی‌اعتبار کردند
ژرژ ژسوس، سرمربی تیم بنفیکا شایعاتی که در خصوص احتمال روی کار آمدن وی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی پرتغال وجود دارد را رد کرد و گفت رویکرد نادرست مسئولان فوتبال این کشور با سرمربیان تیم‌ ملی، باعث بی‌اعتباری آنها شده است.

به گزارش تسنیم، ژسوس با معرفی پائولو بنتو، سرمربی پیشین تیم ملی پرتغال که اخیراً پس از شکست مردانش در خانه در اولین بازی خود در مرحله انتخابی یورو 2016 از کار برکنار شد و همچنین کارلوس کی‌روش سرمربی اسبق پرتغالی‌ها که اکنون هدایت تیم ملی ایران را برعهده دارد، اظهار داشت: تمام مربیانی که هدایت تیم ملی پرتغال را برعهده گرفته‌اند کاملاً بی‌اعتبار شده‌اند. این اتفاق نخست برای کارلوس کی‌روش رخ داد و حالا بنتو که از هر سو مورد حمله واقع شده است. ثابت شده هر کسی که هدایت تیم ملی پرتغال را بر عهده می‌گیرد در شرایطی منفی از این تیم خارج می‌شود.

ژسوس افزود: من برنامه‌ای برای هدایت تیم ملی پرتغال ندارم، چون در حال حاضر سرمربی بنفیکا هستم و شرایط این تیم در حال حاضر طوری نیست که بخواهم آن را رها کنم. من سرمربی یکی از بهترین تیم‌های باشگاهی پرتغال هستم. در حال حاضر قصد ندارم مربی تیم ملی پرتغال شوم اما اینکه چند سال دیگر ممکن است نسبت به قبول این مسئولیت راغب باشم، معلوم نیست.

دیدگاه‌ها