کد خبر : 1172991 | 25 شهریور 1393 ساعت 18:23 | 6.9K بازدید | 0 دیدگاه

الماسی: حدی برای ایراندوست در نظر نگرفته‌ایم

رییس هیات مدیره ملوان اعلام می‌کند اولتیاتومی به سرمربی‌ تیم‌شان نداده اما آینده ایراندوست بستگی به 3 بازی آتی دارد.

الماسی: حدی برای ایراندوست در نظر نگرفته‌ایم
به گزارش "ورزش سه"، ملوان در اين فصل هنوز نتوانسته به نتايج مناسبي دست پيدا کند و اعتراض آشکار هواداران باعث شد تا مسوولان اين تيم طي جلسه‌اي از سرمربي‌شان در اين باره توضيح بخواهند. طبق شنيده‌ها قرار شده در صورتي که ملوان در 3 بازي‌ آينده نتواند 6 امتياز کسب کند دچار تغييراتي در کادرفني خواهد شد.

رضا الماسي، رييس هيات مديره باشگاه ملوان درباره نتايج اين جلسه به ورزش سه اينطور توضيح داد: در جلسه‌اي که با حضور اعضاي هيات مديره برگزار شد از کادرفني درباره نتايج ضعيف اين تيم و عملکردشان توضيح خواستيم.

وي ادامه داد: مطمئنا نتايج خوشايند اسم ملوان و هوادارانش و اين رتبه در شان مردم خوب انزلي نيست. به هرحال در اين جلسه سوالاتي مطرح شد و جناب ايراندوست و کادرفني‌شان توضيحاتي در اين رابطه دادند. آسيب‌شناسي خوبي انجام شد و دلايل اين دوستان را شنيديم و بحث کرديم.

رييس هيات مديره ملوان در ارتباط با آينده نصرت ايراندوست گفت: در نهايت به اين نتيجه رسيديم که فعلا در خدمت آقاي ايراندوست باشيم. همانطور که اشاره شد 3 بازي آينده بحث بيشتري روي آناليز و مسائل فني خواهد شد و در اين رابطه کميته فني هم کار ايشان را زير نظر خواهند گرفت تا کمک بيشتري به نتايج اين تيم شود.

وي با اشاره به اينکه به دنبال برطرف کردن نقاط ضعف ملوان هستند گفت: مطمئنا هر تيمي که نتيجه نمي‌گيرد نقاط ضعفي هم دارد که به دنبال برطرف کردن و پوشش آن هستيم. ما براي کسي حدي قائل نشده‌ايم و به دنبال اين هستيم تا کادرفني بهتر و در حد نام ملوان عمل کند.

الماسي در پايان از هواداران تيمش خواست بيش از پيش همراه ملوان باشند تا دوباره به روزهاي اوج نزديک شوند: ما نام بزرگ ملوان را يدک مي‌کشيم و ما نماينده بزرگان زيادي در اين تيم هستيم. همه به دنبال اعتلاي نام ملوان هستيم و در اين راه به کمک هميشگي هواداران نياز داريم. حمايت آنها همچون گذشته مي‌تواند به برون رفت از اين شرايط کمک زيادي کند.

دیدگاه‌ها