کد خبر : 1173086 | 26 شهریور 1393 ساعت 11:33 | 10.8K بازدید | 0 دیدگاه

ژسوس: با 10 بازیکن بهتر بازی می‌کردیم

سرمربی بنفیکا شکست خانگی تیمش برابر اندرلشت را حاصل اشتباهات بازیکنان خود دانست اما ادعا کرد این شکست مانع از صعود آنها به مرحله یک هشتم نهایی نخواهد شد.

ژسوس: با 10 بازیکن بهتر بازی می‌کردیم
ژرژ ژسوس در واکنش به شروع ناامید کننده مردانش در لیگ قهرمانان اروپا که در اولین بازی خود در مرحله گروهی این رقابت‌ها در خانه با نتیجه 2 بر صفر به زنیت سن‌پترزبورگ روسیه باختند، گفت: اول از همه می‌خواهم از هواداران‌مان به خاطر تشویق تیم به خصوص در پنج دقیقه پایانی تشکر کنم. این ششمین فصلی است که من مربی بنفیکا هستم و در این مدت هرگز چنین چیزی ندیده بودم.

به نقل از تسنیم، وی افزود: با اینکه تیم دو گل عقب بود آنها دست از تشویق ما نکشیدند چون مشکلات موجود در تیم را درک می‌کردند و می‌دیدند که بازیکنان دارند با یک یار کمتر نهایت تلاش‌شان را انجام می‌دهند. من از آنها به خاطر حمایت‌شان واقعاً‌ تشکر می‌کنم. حمایت‌های آنها برای بازی‌های بعدی مسلماً‌ به ما کمک‌های فراوانی خواهد کرد. هرگز شک نداشتیم که هواداران‌مان در کنار ما هستند اما این بار آنها بهتر از همیشه بودند. حمایت آنها بازیکنان را تحت تاثیر قرار داد و به همین دلیل می‌خواهم از آنها تشکر کنم.

سرمربی بنفیکا در خصوص نتیجه بازی عنوان کرد: برای بنفیکا عادی نیست که بازی را با انجام کارهایی آغاز کند که نباید انجام دهد. ما در خط میانی ضعف داشتیم و زنیت از دو اشتباه ما برای گلزنی نهایت استفاده را کرد. دقایق ابتدایی بازی برای ما بد بود که این غیرعادی است. حرکت سرعتی هالک در صحنه گل اول ما را غافلگیر کرد. در صحنه گل دوم هم خودمان بیش از اندازه به اکسل ویتسل فضا دادیم. اخراج آرتور هم کار ما را سخت‌تر کرده بود. بازی را با یک بازیکن کمتر در نیمه اول باخته بودیم و من باید بین دو نیم کاری انجام می‌دادم. فکر می‌کنم با 10 بازیکن بهتر از زمانی که 11 نفره بودیم بازی کردیم.

ژسوس گفت: اگرچه لیگ قهرمانان اروپا تورنمنت کوتاهی است اما کار ما هنوز تمام نشده است. هنوز در ابتدای راه هستیم و همه چیز در پایان مشخص خواهد شد. با وجود این شکست من باور دارم که تیمم صعود می‌کند. اگر در این بازی حداقل یک گل زده بودیم به نظر می‌توانستیم هر سه امتیازش را بگیرم.

دیدگاه‌ها