کد خبر : 1173346 | 27 شهریور 1393 ساعت 21:13 | 18.7K بازدید | 0 دیدگاه

عبدی: نیمه دوم کاملا در اختیار راه‌آهن بود

بازیکن تیم فوتبال راه‌آهن گفت: نیمه دوم دیدار مقابل پرسپولیس در اصل در اختیار ما بود.

عبدی: نیمه دوم کاملا در اختیار راه‌آهن بود
 بهادر عبدی پس از شکست 2 بر یک راه آهن مقابل پرسپولیس در خصوص اینکه در این هفته‌ها راه آهن زیاد گل می‌خورد، اظهار داشت: متأسفانه حرف شما را قبول دارم. ما گل‌های زیادی دریافت کردیم. در 5-4 بازی اخیر دست کادر فنی بسته بوده، فکر می‌کنم تنها تیمی هستیم که چهار بازیکن مصدوم در خط دفاعی دارد.

به گزارش فارس، وی ادامه داد: هم‌اکنون بازیکنانی که در دفاع بازی می‌کنند پست تخصصی آنها نیست و یا هافبک راست و یا مهاجم هستند. به هر حال آنها هم زحمت خود را می‌کشند اما چون پست تخصصی‌شان نیست، نمی‌توانند آن عملکرد بازیکنان اصلی را داشته باشند.

بازیکن راه آهن افزود: نیمه دوم دیدار مقابل پرسپولیس دربست در اختیار ما بود. نیمه اول دیدار با تراکتورسازی هم بازی در اختیار ما بود. از چند نقطه ضعف که خودمان می‌دانیم ضربه خوردیم. قرار است یکی دو بازیکن به ما اضافه شوند و امیدوارم شرایط تیم بهتر شود.

وی در مورد اینکه آیا بازیکنان پولی دریافت کرده‌اند، گفت: شنیده‌ام که امسال نمی‌توانند پولی پرداخت کنند و این موضوع منع قانونی دارد و دادستانی این مسئله را اعلام کرده. ما طلب سال گذشته را دریافت کردیم اما امسال چیزی نگرفته‌ایم. استیلی تنها مربی‌ای است که در سه چهار جبهه تلاش می‌کند آن هم نه فقط در بحث فنی. امیدوارم هر چه زودتر این مسائل برطرف شود.

دیدگاه‌ها