کد خبر : 1174667 | 02 مهر 1393 ساعت 18:57 | 101K بازدید | 0 دیدگاه

جاسمیان:

تا پدرزن کفاشیان هست نوبت ما نمی رسد!

حمید جاسمیان اولین کاپیتان تاریخ پرسپولیس از فدراسیون فوتبال گله مند است، او که در کمیته پیشکسوتان فدراسیون فوتبال حضور دارد و به عنوان ناظر و نماینده فدراسیون در مسابقات لیگ دسته یک حضور می یابد از بدحسابی فدراسیون فوتبال در مورد عدم پرداخت دستمزدها اینگونه می گوید.

تا پدرزن کفاشیان هست نوبت ما نمی رسد!
 به گزارش "ورزش سه"،  داور، ناظرها و نمایندگان فدراسیون در مسابقات مختلف یک سال و چند ماه است که حقوق نگرفته اند اما وینگادا می آید و مالیات زن و بچه های مردم را میگیرد و آبروی فوتبالمان را می برد.

چه کسی با تیم امید به بازی های آسیایی رفته است، شریفی و افاضلی کجای فوتبال مملکت ما هستند، آقای طباطبایی پدرخانم آقای کفاشیان چه کاره فوتبال است که با تیم های ورزشی به خارج می رود؟ دردمان را به که بگوییم. یک نفر نمی آید بگوید که از شما 3 نفری که در کمیته پیشکسوتان هستید یکی به عنوان آبدارچی با تیم های ملی به سفر خارجی بروید. اما ما سفر خارجی نمی خواهیم. آقایان پول ما را بدهید. یکسال رفته ایم شهرستان های مختلف، زجر کشیده ایم، از جیب مان خرج کرده ایم، آن وقت پول ما را به کی روش می دهند، مطمئن باشید اگر این آقا را جایی می خواستند، می رفت، اما چون کسی او را نمی خواهد به ایران آمده. اگر من سرمربی تیم ملی در جام جهانی بودم هم تیم ملی چهارم می شد.

دیدگاه‌ها