کد خبر : 1174772 | 03 مهر 1393 ساعت 10:46 | 7.1K بازدید | 0 دیدگاه

خشنودی سرمربی نرآتزوری از مهاجم تیمش

ماتزاری: باید گل دوم را زودتر به آتالانتا می زدیم

والتر ماتزاری، سرمربی اینتر، پس از نمایش خوب پابلو اوسوالدو در دیدار مقابل آتالانتا، از مهاجم تیمش خواست تا ثبات بیشتری داشته باشند.

ماتزاری: باید گل دوم را زودتر به آتالانتا می زدیم
به گزارش "ورزش سه"، اوسوالدو در دیدار دیشب به جای مائورو ایکاردی مصدوم به میدان رفت و با یک ضربه قیچی دیدنی، دروازه حریف را باز کرد. ماتزاری تایید کرد که از شخصیت اوسوالدو بسیار متعجب شده اما از او خواست تا برای حفظ فرم خوبش، تلاش بیشتری بکند.
او به خبرنگاران گفت:" من واقعا از شخصیت او به عنوان یک فرد حیرت زده شدم. گفته می شد که او شخصیت سختی دارد اما او در رختکن فوق العاده است؛ یک حرفه ای تمام عیار. به نظر من او باید بیشتر تلاش کند و در طول بازی، ثبات بیشتری داشته باشد."
ماتزاری همچنین در مورد مصدومیت ایکاردی گفت:" او روز پنج شنبه تحت معاینات بیشتری قرار می گیرد اما امیدواریم که او زودتر به میادین برگردد. وقتی او خودش تقاضای تعویض کرد، یعنی اتفاقی جدی رخ داده است."
اینتر شروع بسیار خوبی در رقابت های این فصل سری آ داشت و در 4 دیدار، 10 گل زد و تنها یک گل دریافت کرد. اما ماتزاری معتقد است اگر بخواهند مدعی قهرمانی باشند، باید بیش از این تلاش کنند.
او به خبرنگاران گفت:" ما شروع خوبی داشتیم و در ابتدای بازی موقعیت های خوبی ایجاد کردیم؛ کاری که مقابل آتالانتا آسان نیست زیرا آنها کار را برای هر حریفی دشوار می کنند. ما به ندرت اجازه کار به آنها دادیم. باید گل دوم را زودتر می زدیم؛ در این صورت در آن 10 دقیقه تحت فشار قرار نمی گرفتیم. وقتی آتالانتا پیاپی حمله می کرد، ما باید بهتر از موقعیت های مان استفاده می کردیم و ضربات نهایی را بهتر می زدیم."

دیدگاه‌ها