کد خبر : 1174886 | 03 مهر 1393 ساعت 18:47 | 43.9K بازدید | 0 دیدگاه

ایراندوست: خدا به مازیار کمک کرد

نصرت ایراندوست سرمربی ملوان که چندان هم در بین خبرنگاران شهر انزلی محبوب نیست بعد از بازی در نشست مطبوعاتی اعلام کرد که حق تیمش پیروزی بوده است.

ایراندوست: خدا به مازیار کمک کرد
به گزارش خبرنگار "ورزش سه" در انزلی، ایراندوست همچنین از جذب غریب الوقوع 3 بازیکن خارجی در روزهای آتی خبر داد.

می توانستیم ببریم

ما بازی خوبی کردیم ، دیدید که دقیقه 91 توپ مان به تیر خورد و اگر این اتفاق نمی افتاد بازی را می بردیم .ما در بازی قبلی در بازی در دقیقه 90 گل خوردیم اما اینجا بد آوردیم .

مازیار تحت فشار است

کاپیتان تیم ماست و تحت فشار است . او کم آورد و می خواست بیاید بیرون. با او خیلی حرف زدیم بین دو نیمه . خدا بهش کمک کرد و گل زد .

سه بازیکن خارجی

ما دیگر روزهای آخر نقل و انتقالات دیدیم بازیکن کم داریم دو بازیکن باتجربه( یوسفی و اولادی) گرفتیم. الان هیئت مدیره قول داده دو سه بازیکن خارجی جذب کند و امیدوارم شرایط بهتر از این بشود.

تماشاگران رعایت کنند

من از همه مسئولان تشکر می کنم که تا حالا مرا تحمل کردند. من می دانم که هواداران تحت فشار هستند و علیه ما شعار می دهند. ولی ما تمام تلاشمان را می کنیم. هم بازی خوب ارائه کنیم و هم بازیکن به تیم مان اضافه کنیم تا بهتر کار کنیم. وقتی بازیکنان ما پشت سر هم صدمه می بینند ما نیمکت مان خالی می شود. من امیدوارم که تماشاگران رعایت کنند. تماشاگر علیه من هرچه می خواهد بگوید ولی بازیکن من شکننده است. او تلاشش را می کند، برای تیم زحمت می کشد، نباید علیه او شعار داده شود. مازیار تحت فشار بود. حداقل او باید جوابگوی دور و اطرافیانش باشد و نمی خواهد شرمنده باشد.

دیدگاه‌ها