کد خبر : 1175699 | 06 مهر 1393 ساعت 18:23 | 56.2K بازدید | 0 دیدگاه

ادامه هفته 5 سری آ

شکست سنگین اینتر، توقف میلان

در ادامه هفته پنجم سری آ،اینتر در سن سیرو مقابل کالیاری با نتیجه 4-1 شکست خورد و میلان در زمین چزنا 1-1 متوقف شد.

شکست سنگین اینتر، توقف میلان
به گزارش "ورزش سه" دقایقی پیش از هفته پنجم سری آ ایتالیا، 4 دیدار دیگر نیز برگزار شد که طی آنها تیم کالیاری تنها تیم پیروز بود. شاگردان زدنیک زمان موفق شدند در ورزشگاه سن سیرو مقابل تیم اینتر به نتیجه ای شگفت انگیز دست یافته و حریف قدرتمندشان را با 4 گل شکست دهند.

کالیاری خیلی زود و در دقیقه 10 توسط سائو از اینتر پیش افتاد اما کمی بعد، اوسوالدو بازی را به تساوی کشاند. در دقیقه 27 بازی بود که ناگاتوموی ژاپنی با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد و بدین ترتیب اینتر از این دقیقه مجبور شد تا 10 نفره به بازی ادامه دهد.

کالیاری به سبک تمام تیم های "زدنیک زمان"، هجومی و شجاعانه به بازی ادامه داد و سه بار دیگر توسط "اکدال"، بازیکن سوئدی خود دروازه هندانوویچ را باز کرد. پیش از گل چهارم، کالیاری یک ضربه پنالتی را نیز از دست داده بود. در نیمه دوم تلاش دو تیم به جایی نرسید و اینتر یک شکست تحقیرآمیز را در سن سیرو متحمل شد. این تیم هم اکنون با 8 امتیاز، موقتا در رده چهارم جدول قرار دارد.





در دیگر دیدار مهم امروز، میلان در زمین چزنا به تساوی 1-1 دست یافت. ابتدا چزنا بود که توسط سوچی در دقیقه 10 گل اول را به ثمر رساند اما در دقیقه 19، عادل رامی کار را به تساوی کشاند. میلان با اخراج زاپاتا از دقیقه 73 بازی را 10 نفره ادامه داد. روسونری نیز همچون اینتر 8 امتیازی شد و به دلیل تفاضل گل کمتر موقتا در رده ششم جای گرفت.

در دو بازی دیگر، کیه وو در زمین خودش مقابل امپولی 1-1 متوقف شد و تورینو نیز در ورزشگاه اختصاصی خود در مقابل فیورنتینا به تساوی 1-1 دست یافت.

دیدگاه‌ها