کد خبر : 1176053 | 08 مهر 1393 ساعت 09:15 | 8.9K بازدید | 0 دیدگاه

اشلی کول: قصد جدایی از رم را ندارم

اشلی کول، مدافع رم شایعات مبنی بر جدایی اش از این تیم را رد کرد و گفت که از زندگی در ایتالیا لذت می‌برد.

اشلی کول: قصد جدایی از رم را ندارم
به گزارش "ورزش سه"، مدافع سابق تیم ملی انگلیس، در تابستان پس از اتمام قراردادش با چلسی ، به رم پیوست و گزارش‌ها حاکی از آن بود که او از زندگی در ایتالیا راضی نیست. با این حال، کول این موضوع را رد کرد.

او گفت: " از بازی کردن در ایتالیا لذت می‌برم و عاشق ایتالیا هستم. بازیکنان از لحاظ تکنیکی متفاوتند زیرا با تحت هدایت رودی گارسیا، سرعت در تیم بسیار مهم است. او مارا تشویق می‌کند که خوب بازی کنیم و من این را دوست دارم. لیگ برتر را دوست دارم ولی از حضور در جایی که فعلا هستم هم لذت می‌برم. تصمیمم برای جدایی از چلسی اشتباه نبود. آن 8 سال برایم خیلی اهمیت داشت ولی در حال حاضر من بازیکن رم هستم.می‌توانم از حال حاضرم بهتر شوم اگر بیشتر فرصت بازی کردن پیدا کنم."

کول سپس از تقابلش با فرانک لمپارد در دیدار بین دو تیم در لیگ قهرمانان گفت: " دیدن جو هارت و فرانک لمپارد بسیار خوب خواهد بود. انتظار بازی کردن مقابلشان را نداشتم و حالا دیدن آنها در ترکیب تیم، برایم جالب است.

از حضور لمپارد در سیتی متعجب شدم؟ واقعا نه. همه ی ما می‌دانیم که سیتی تیم بزرگی است و وقتی مقابل چلسی گلزنی کرد، در واقع وظیفه اش را انجام می‌داد."

دیدگاه‌ها