کد خبر : 1177227 | 12 مهر 1393 ساعت 14:19 | 21.5K بازدید | 0 دیدگاه

حسینی: یک درصد هم احتمال نمی‌دادیم ببازیم

تیم پیکان که داشت روند خوبی را طی می‌کرد. مقابل صبا دچار شکست شد. آنها برای اینکه بتوانند جایگاهشان را در جدول حفظ کنند باید از چهار بازی آینده خود امتیازات خوبی جمع کنند.

حسینی: یک درصد هم احتمال نمی‌دادیم ببازیم
علی حسینی مدافع پیکان در مورد این دیدار به "ورزش سه" گفت: بازی تقریبا پایاپای را شاهد بودیم. سه، چهار موقعیت هم گیرمان آمد اما فوتبال است دیگر و هر نتیجه ای ممکن است در آن رقم بخورد. سهل انگاری هایی انجام دادیم اما مقصر شکست کل تیم بود. در تیم ما همه زحمت می‌ کشند ولی متاسفانه دقیقه 90 گل خوردیم برعکس بازی با ملوان که دقیقه 90 گل زدیم.

او در این باره ادامه داد: ما قبل از بازی هم قسم شده بودیم که ببریم. صبا هم از آن دسته تیم هایی است که معلوم نمی‌کند دقیقا چه برنامه ای دارد. صبا، تیم دونده و جنگنده ای است ولی ما یک درصد هم احتمال باخت نمی‌ دادیم. ولی شاید قسمت ما باخت بود.

وقتی از بازیکن پیکان سوال شد چرا تیمشان دچار نوسان است پاسخ داد: من نمی‌دانم چرا اینگونه می‌شود. اوایل فصل که نوسانمان بین باخت و تساوی بود بعدش خوب شدیم و چند برد آوردیم ولی دوباره اینطوری شد.

حسینی در آخر افزود: شرایط جدول به نوعی است که اصلا معلوم نمی‌شود چه اتفاقی در آن رخ خواهد داد ما می‌ توانیم با یکی، دو بازی به رده پانزدهم بردیم یا حتی به هفتم، هشتم برسیم. بعد از تعطیلات چهار بازی بسیار حساس با تیم های تراکتور، پرسپولیس، راه‌آهن و استقلال‌خوزستان داریم که اگر بخواهیم جایگاهمان را حفظ کنیم باید از دو تای آنها دست پر برگردیم.

دیدگاه‌ها