کد خبر : 1177360 | 13 مهر 1393 ساعت 11:30 | 20.2K بازدید | 0 دیدگاه

گزینه‌های خارجی روی صندلی نصرت؟!

مدیران ملوان بندرانزلی همچنان منتظرند نصرت ایراندوست استعفای خود را بنویسد و برود تا بدون آن که خسارتی به او بدهند، نیمکت ملوان را به یک خارجی بسپارند.

گزینه‌های خارجی روی صندلی نصرت؟!
به گزارش "ورزش سه"، در حالی که مدیران ملوان و بازیکنان این تیم هم صدا با مردم انزلی خواهان برکناری نصرت ایراندوست هستند، نصرت همچنان از استعفا خودداری می کند تا باشگاه او را کنار بگذارد و ناچار باشد دستمزدش را تمام و کمال بپردازد. مدیران ملوان هم که دیگر قصد ادامه همکاری با نصرت را ندارند، در حال مذاکره با چند مربی خارجی هستند تا یک مربی خارجی را به خدمت بگیرند.

ملوانان مذاکراتی هم با چند مربی ایرانی نظیر خداداد عزیزی، افشین پیروانی، فرهاد کاظمی و محمد مایلی کهن داشتند اما ناگهان تصمیم گرفتند با توجه به تجربه همکاری با دراگان اسکوچیچ که موفقیت آمیز بود، یک مربی خارجی را به انزلی بکشانند.

برابر با شنیده های ما ملوانان با چند گزینه خارجی مذاکره کردند و در نهایت روی ۳ نام متمرکز شدند. الکس میلر اسکاتلندی، لوکا بوناچیچ کروات و سرجیو برزیلی که قرار است از این جمع ۳ نفره، هیات مدیره ملوان در جلسه روز چهارشنبه همین هفته جانشین ایراندوست را معرفی کند.

لوکا که نیاز به معرفی ندارد و همان کسی است که فصل قبل با ذوب اهن به رده13 جدول رفت و با مس به لیگ آزادگان سقوط کرد و کارنامه خوب خود را زیر سوال برد، سرجیو برزیلی سرمربی کاشیما ژاپن بوده و الکس میلر اسکاتلندی که سابقه هفت سال همکاری با رافا بنیتس اسپانیایی و قهرمانی جام باشگاههای اروپا در باشگاه لیورپول را دارد و سابقه مربیگری 5سال در تیم ملی اسکاتلند و وی همچنین کاشف استیون جرارد انگلیسی بوده و همچنین مربی ستاره های مطرحی نظیر کویت، مایکل اوون، دودک، کرگر و ... بوده است.

دیدگاه‌ها