کد خبر : 1178602 | 20 مهر 1393 ساعت 18:26 | 76.4K بازدید | 0 دیدگاه

در نشستی خبری در لیسبون

رونالدو: شایعات اخیر ارزش جواب دادن ندارند

روزنامه "کوریره دا مانیا"، مدعی شده که رونالدو با تصمیم مربی جدید تیم ملی پرتغال، مبنی بر بازگشت "تیاگو و کاروالیو"، مخالفت کرده و خواهان عذرخواهی رسمی این دو بازیکن شده بود.

رونالدو: شایعات اخیر ارزش جواب دادن ندارند
به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو امروز در یک نشست خبری در کشور پرتغال شرکت کرد و در این نشست به شایعات اخیر پیرامون خودش پاسخ داد. پرتیراژترین نشریه پرتغال "کوریره دا مانیا" ، مدعی شده بود که رونالدو مخالف بازگشت کاروالیو و تیاگو به تیم ملی پرتغال بوده و خواهان عذرخواهی رسمی این دوبازیکن شده بود. اما رونالدو در کنفرانس خبری امروز، صراحتا تاکید کرد که در تیم ملی پرتغال، این مربی است که فرمان می دهد و او فقط روی بازی های آینده تمرکز کرده است.

کریستیانو گفت:"از نظر من، بازگشت تیاگو و کاروالیو، در کنار بازگشت دیگر بازیکنان قدیمی به تیم ملی، نکته مثبتی است. شرایط فعلی پرتغال عالی است و ما در حال ساختن یک تیم رویایی برای آینده هستیم.در مورد شایعات منتشر شده هم باید بگویم که ارزش جواب دادن ندارند. من روی بازی های تیم ملی و رئال تمرکز کرده ام و می خواهم بهترین عملکرد را داشته باشم.هیچگاه یک بازیکن در پرتغال، روی تصمیمات مربی تاثیرنمی گذارد. "

رونالدو ادامه داد:"با هیچکدام از مربیانم از جمله "بنتو"، مشکلی نداشتم. از اولین مربیم "بولونی"، تا الان که زیر نظر آنچلوتی و سانتوس کار می کنم، همیشه سعی کرده ام که بهترین روابط را با مربیانم داشته باشم. برای بنتو متاسفم که بدینگونه از تیم ملی کنار رفت."

رونالدو در مورد شکست در مقابل فرانسه گفت:" فرانسه یک حریف بسیار قدرتمند بود و در خانه هم بازی می کرد. این تیم بازیکنان خوبی دارد. شیوه بازی این تیم هم تقریبا مثل همیشه بود."

در انتها رونالدو عنوان داشت که در سیستم 2-4-4، آزادی عمل بیشتری دارد و با این سیستم، بازیکنان پرتغال خو گرفته اند.

دیدگاه‌ها