کد خبر : 1179450 | 25 مهر 1393 ساعت 22:09 | 15.2K بازدید | 0 دیدگاه

نفرزاده: شناختی از حریف نداشتیم

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران گفت: بدون هیچ گونه شناختی با هنگ کنک بازی کردیم به همین دلیل در شروع بازی برنامه هایمان اجرا نشد.

نفرزاده: شناختی از حریف نداشتیم
فرهاد نفرزاده پس از پیروزی مقابل هنگ کنگ گفت: این اولین بازی برای ما بود و اطلاعات کافی در مورد حریف نداشتیم. در مجموع شروع تورنمنت برای همه تیم ها مشکل است چرا که ضمن نداشتن اطلاعات کافی از تیم ها با شرایط مسابقات هم آشنایی کامل نداشتیم و به همین دلیل در ست اول برنامه های مورد نظرمان به خوبی انجام نشد اما از ست دوم تیم به شرایط عادی بازگشت و توانستیم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم. هنگ کنگ در ست اول بسیار خوب بازی کرد و در نهایت از کسب این 3 امتیاز خوشحالم.

به گزارش ایسنا، وی یادآور شد: ما قصد حضور با 10 نفر را نداشتیم و ترکیب اصلی ما 12 نفر بود اما 2 بازیکن ما که جزو نفرات اصلی تیم هم بودند در تهران جا ماندند و ما مجبور به حضور با 10 نفر شدیم. ویزای آن 2 بازیکن دیگر هنوز صادر نشده است و این مساله مشکلات زیادی را برای ما به وجود آورده و امیدوارم در ادامه مسابقات و با مساعدت دستگاه های مربوط هر چه سریعتر این مشکل ما برطرف شود و ایران هم بتواند مثل دیگر تیم ها از تمام قوا استفاده کند.

همچنین محمدجواد معنوی نژاد کاپیتان این تیم پس از بازی گفت: بازی سختی بود و این برد را برای شروع پیش بینی می کردیم. در مجموع شروع تورنمنت ها برای تمام تیم ها مشکل است اما ما مشکل زیادی نداشتیم و بعد از پایان ست اول به شرایط عادی بازگشتیم.

معنوی نژاد در ادامه گفت: با آن هماهنگی ایده آل مان بازی نکردیم اما هر چه از مسابقات می گذرد بهتر خواهیم شد و اطمینان دارم آشنایی بیشتر با شرایط مسابقات کمک زیادی به ما می کند.

دیدگاه‌ها