کد خبر : 1179837 | 27 مهر 1393 ساعت 15:02 | 9.3K بازدید | 0 دیدگاه

توضیح عسگری درباره دیدار صنعت ساری و ملوان

رییس دپارتمان داوران لیگ می‌گوید اتفاقی که سبب نیمه تمام ماندن دیدار تیم‌های ملوان و صنعت ساری باشد رخ نداد و داور به خوبی از عهده قضاوت آن دیدار بر آمد.

توضیح عسگری درباره دیدار صنعت ساری و ملوان
حسین عسگری درباره قضاوت‌های مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی، اظهار کرد: تاکنون گزارشی از سوی ناظران مبنی بر وجود مشکل به دست ما نرسیده است و به نظرم قضاوت‌های خوبی در این مرحله انجام گرفت.

به نقل از ایسنا، او ادامه داد: در چنین دیدارهایی که تیم‌های لیگ برتری با تیم‌های دسته‌های پایین‌تر دیدار می‌کنند، همیشه چنین مواردی و اعتراض‌هایی به چشم می‌خورد.

ریاست دپارتمان داوران لیگ در مورد اتفاقات دیدار ملوان و صنعت ساری، اظهار کرد: با وجود این که شاهد یک دیدار پر حاشیه بودیم، ولی گزارشی در مورد اشکال در مباحث داوری به دست ما نرسیده است. البته اتفاقی که سبب نیمه کاره ماندن بازی هم شود در این دیدار به چشم نمی‌خورد.

عسگری افزود: اتفاقات رخ داده در آن دیدار ربطی به ما ندارد و نهادهای دیگر باید پیگیر اتفاقات دیدار ملوان و صنعت ساری باشند. مطمئنا اگر داور احساس می‌کرد دیدار دو تیم نمی‌تواند ادامه پیدا کند، قطعا دستور نیمه تمام ماندن بازی را می‌داد.

رییس دپارتمان داوران لیگ، تصریح کرد: دیدار ملوان و صنعت ساری یک دیدار سخت و سنگین و البته نفس گیر بود که خو‌شبختا‌نه داور دیدار به خوبی از عهده قضاوت آن بر آمد.

او در پایان خاطر نشان کرد: اگر در روزهای آینده گزارشی در مورد تخلف در نحوه قضاوت به دست ما برسد، قطعا آن را پیگیری خواهیم کرد. امیدوارم مربیان تیم‌ها باخت خود را بر گردن داوران نیاندازند.

دیدگاه‌ها