کد خبر : 1180889 | 02 آبان 1393 ساعت 12:31 | 15.9K بازدید | 0 دیدگاه

رهقی: حق رحمتی نبود اینگونه با او برخورد کنند

سرپرست تیم فوتبال پیکان گفت: ما موقعیت‌های زیادی مقابل تراکتورسازی داشتیم و می‌توانستیم با گل‌های بیشتری این تیم را شکست دهیم.

رهقی: حق رحمتی نبود اینگونه با او برخورد کنند
  رضا رهقی در خصوص پیروزی پیکان مقابل تراکتورسازی اظهار داشت:‌شرایط تیمی ما روز به روز بهتر می‌شود و فکر می‌کنم به آن شرایط مد نظرمان دست پیدا کرده‌ایم. تراکتورسازی در اکثر بازی‌هایی که میزبان بوده به پیروزی رسیده بود اما توانستیم در این بازی شکستشان دهیم. درست است که دو گل زدیم اما پنج شش موقعیت داشتیم که می‌توانستیم آنها را به گل تبدیل کنیم و با اختلاف گل بیشتری به پیروزی برسیم.

به گزارش فارس، وی با اشاره به اخراج خالد شفیعی مدافع تراکتورسازی افزود: اخراج مدافع آنها نشان می‌دهد که ما موقعیت‌های گل زیادی داشتیم فکر می‌کنم بازیکنان به خودباوری لازم رسیده‌اند و فوتبال مد نظر کادر فنی را نشان می‌دهند. بازیکنانمان می‌توانند هم‌اکنون هر تیمی را در لیگ شکست دهند فکر نمی‌کنم تیمی در لیگ سخت‌تر از تراکتورسازی آن هم در خانه خودش باشد.

سرپرست پیکان در مورد اینکه سرمربی تراکتورسازی نسبت به قضاوت داور معترض بوده تأکید کرد: باشگاه پیکان این اجازه را به خود نمی‌دهد که در مورد داور صحبت کند اما فکر می‌کنم داوری نه تنها به نفع ما نبود بلکه به ضرر ما هم تمام شد.

رهقی در خصوص فحاشی تماشاگران تبریزی نسبت به مهدی رحمتی اظهار داشت: رحمتی اصالتاً تبریزی است و هیچ کاری نکرد کرد که تماشاگران بخواهند علیه او فحاشی کنند. فکر می‌کنم عده‌ای تماشاگرنما بودند که دست به چنین کاری زدند. به هر حال وقتی تیمشان عقب است و تحت فشار هستند چنین حرکاتی می‌کنند اما رحمتی کاری نکرد که بخواهد تماشاگران را تحریک کرده باشد. وقتی پنالتی زده شد بازیکن حریف آمد تا توپ را بردارد اما رحمتی می‌خواست خودش توپ را به بازیکنان پیکان بدهد. بعد از این اتفاق هم رحمتی با بازیکن تراکتورسازی روبوسی کرد و مشکل خاصی وجود نداشت اما متأسفانه تا پایان بازی و حتی پنج دقیقه بعد از بازی هم به فحاشی خود ادامه دادند. رحمتی زحمت زیادی برای تیم ملی کشیده و واقعاً اینگونه رفتارها حقش نیست.

وی در مورد عدم ورود دوربین‌ها به ورزشگاه تصریح کرد: به نظرم نبود دوربین به کل کیفیت بازی‌ها لطمه می‌زند هرچند که این موضوع هم حق فوتبال است اما باید هرچه زودتر حل شود. وجود دوربین در ورزشگاه باعث می‌شود که تمامی افراد کنترلی بر رفتار خود داشته باشند تا نکند که تصاویری از آنها پخش شود این موضوع در مجموع به ضرر ماست و امیدوارم هرچه زودتر این مسئله برطرف شود.

رهقی در مورد دیدار پیکان مقابل صنعت ساری در جام حذفی، گفت: درست است که این تیم در لیگ دست دوم بازی می‌کند اما آنها ملوان را حذف کردند و تیم قدرتمندی هستند ما هم با تمام قوا مقابل ‌آنها بازی خواهیم کرد. امیدواریم که بتوانیم به مراحل بعدی جام حذفی راه پیدا کنیم.

وی در خصوص وضعیت احمد جمشیدیان تصریح کرد: پیوستن او به پس از بازی با صنعت ساری موکول شده است، صحبت‌های لازم انجام شده اما یکسری مسائل مالی کوچک وجود داشت که روز گذشته در مورد ان صحبت کردیم و در چند روز آینده قرارداد نهایی را با او خواهیم بست.

دیدگاه‌ها