کد خبر : 1181404 | 04 آبان 1393 ساعت 18:27 | 36.1K بازدید | 0 دیدگاه

گرائیلی:30 نفری یک چهارم رحمتی پول گرفتیم

یونس گرائیلی سرمربی تیم صنعت ساری بعد از پیروزی 2 ـ صفر تیمش برابر پیکان از خوشحالی سر از پا نشناخته و صعود تیمش را محصول یک برنامه ریزی دقیق دانست.

گرائیلی:30 نفری یک چهارم رحمتی پول گرفتیم
به گزارش "ورزش سه"، گرائیلی بازیکن سابق ابومسلم و شموشک در این باره گفت: قبل از بازی به بچه ها گفتم که برابرملوان تیم برتر بودیم و اگر براساس اتفاق ملوان را حذف کرده بودیم باور نداشتیم که می‌ توانیم پیکان را ببریم اما وقتی همه در برنامه نود گل درست ما را که داور به اشتباه مردود اعلام کرد و وقتی موقعیت های فراوان ما را دیدند، باورمان کردند. برابر پیکان هم در 20 دقیقه اول آنها براساس تجربه شان تیم برتر بودند اما در فاصله دقایق 20 تا 45 داور یک پنالتی صددرصد را برایمان نگرفت و یک گلمان را هم مردود اعلام کرد. با این حال کارشناسان در این زمینه بهتر می‌ توانند نظر دهند.

در نیمه دوم آنها با آوردن دقیقی و میلاد نوری باز را به دست گرفتند اما تیم من در دقایق 88 و 93 با زدن دو گل حق خودش را گرفت. من این تیم را 2 هفته قبل از شروع بازی ها به دست گرفتم و می‌ دانسته ام که کار اشتباهی نکرده ام. من در لیگ‌برتر دستیار میثاقیان، یسیچ، مدیرروستا و حمید درخشان بوده ام. 40 ساله نشده ام اما تجربه کافی برای رساندن تیمم به هدف داشتم، کل تیم ما با 400 میلیون تومان بسته شده است. یعنی همه بازیکنان و مربیان ما 30 نفره یک چهارم مهدی رحمتی پول گرفته ایم.

او ادامه می‌ دهد: ما برای قهرمانی در جام‌حذفی برنامه ریزی نکرده ایم، هدف ما صعود مقتدر به لیگ دسته اول است، تیم من به هدفش رسیده است فقط می‌ خواستم بازیکنان حرف های من را باور کنند. به بازیکنانم گفتم شما از لیگ‌برتری ها و دسته اولی ها چیزی کم ندارید. خوشحالم که حالا بازیکنان جوان من خودشان را باور کرده اند.

او درباره حریف آینده خود گفت: در بدترین شرایط باید با تیم نفت در تهران بازی کنیم. اگر برنامه بازی ها را بلافاصله انجام دهند، کار برای ما سخت است. اما اگر فاصله یکی، دو ماه رخ دهد قادر خواهیم بود حتی نفت را ببریم و به نیمه نهایی جام‌حذفی برسیم.

دیدگاه‌ها