کد خبر : 1181502 | 05 آبان 1393 ساعت 09:22 | 60.8K بازدید | 0 دیدگاه

حسینی:تراکتور رابردیم حالا نوبت پرسپولیس است

صنعت ساری که پیش از این ملوان را از سری مسابقات جام حذفی حذف کرده بود این بار هم با شکست پیکان به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد.

حسینی:تراکتور رابردیم حالا نوبت پرسپولیس است
علی حسینی مدافع پیکان در مورد این دیدار به "ورزش سه" گفت: قسمت این بود که ما حذف شویم. در کل 90 دقیقه توپ دست ما بود و عین 90 دقیقه را حمله کردیم دقیقه 89 یک گل ساده خوردیم و در ضد حمله هم گل دوم را دریافت کردیم و شیرازه تیم ما از هم پاشید. زمین که گل‌آلود و افتضاح بود ولی با این حال و همچنین وجود تماشاگران آن ها، باز هم خوب بازی کردیم.

او در مورد بردی که مقابل تراکتورسازی کسب کردند و آیا اینکه می توانند روند خوبشان را ادامه دهند نظرش را اینگونه بیان کرد: در بازی تراکتور هم مثل صنعت ساری خوب بودیم، اما فرقش این بود که توپ هایمان تبدیل به گل می شد. چند بازی است که داریم در تمام خطوط خوب کار می کنیم.

حسینی در مورد دیدار با پرسپولیس در هفته سیزدهم افزود: انشاء ا... در این بازی قسمتمان برد باشد اگر همین طور پیش برویم پرسپولیس را شکست می دهیم. ما از نظر تیمی خیلی خوب شده ایم و خیلی بهتر از اول فصل هستیم. بازی با پرسپولیس که از تراکتور سخت‌تر نیست، وقتی تراکتور را در تبریز شکست داده‌ایم، پرسپولیس را هم می بریم.

دیدگاه‌ها