کد خبر : 1181562 | 05 آبان 1393 ساعت 13:18 | 34.9K بازدید | 0 دیدگاه

کاظمی: درخواست استقلال بررسی می‌شود

دبیر کمیته مسابقات فوتبال گفت: درخواست باشگاه استقلال مبنی بر به تعویق افتادن دیدار دربی را بررسی خواهیم کرد.

کاظمی: درخواست استقلال بررسی می‌شود
علی کاظمی در خصوص درخواست باشگاه استقلال مبنی به تعویق افتادن 48 ساعته دیدار دربی اظهار داشت: زمانی که درخواستی به ما می‌رسد آن را باید در کمیته مسابقات مورد بررسی قرار دهیم و مسائل و محدودیت‌هایی که در این زمینه وجود دارد ارزیابی شود. در خصوص این مسئله هم باشگاه استقلال درخواست خود را به سازمان لیگ داده است. ما هم آن را به کمیته مسابقات ارجاع دادیم تا پس از بررسی‌های لازم در مورد تأیید و یا رد این موضوع تصمیم‌گیری شود.

به گزارش فارس، وی در مورد اینکه آیا احتمال موافقت با این درخواست وجود دارد یا خیر، تأکید کرد: من هم‌اکنون نمی‌توانم در مورد این مسئله صحبت کنم. باید بررسی‌های لازم صورت بگیرد تا پس از آن درباره درخواست مدنظر تصمیم‌گیری شود.

دبیر کمیته مسابقات در مورد اینکه گفته می‌شود بازی استقلال و پارسه قرار است از تلویزیون پخش زنده شود، عنوان کرد: تاکنون هیچ ابلاغ کتبی و شفاهی به ما در خصوص این مسئله داده نشده است. زمانی که قرار شد مسابقات پخش نشود به ما ابلاغ کتبی کردند و اگر قرار باشد مسابقات پخش هم شود این مسئله صورت خواهد گرفت که تاکنون شاهد چنین مسئله‌ای نبوده‌ایم. البته از همان موقع که دوربین‌ها به ورزشگاه راه داده نشدند رایزنی‌هایی صورت می‌گرفت که این موضوع حل شود اما تاکنون هیچ ابلاغی به ما نکردند. حالا شاید تا زمان بازی دستورالعمل جدیدی صادر شود. اما تاکنون که خبری نبوده است.

دیدگاه‌ها