کد خبر : 1181888 | 07 آبان 1393 ساعت 00:02 | 9.1K بازدید | 0 دیدگاه

رهقی: اعتقادی به جادوگری نداریم

سرپرست تیم فوتبال پیکان گفت: قبل از بازی با صنعت ساری هم به ما در خصوص جادوگر گفته بودند اما اعتقادی به این مسائل ندارم.

رهقی: اعتقادی به جادوگری نداریم
رضا رهقی در خصوص شکست پیکان مقابل صنعت ساری اظهار داشت: کادر فنی از شروع بازی به چند بازیکن اصلی تیم استراحت داد و با توجه به اینکه سه روز پیش از آن بازی سختی مقابل تراکتورسازی انجام داده بودیم بیشتر از بازیکنان جوان استفاده کرد. تا دقیقه 90 هم بازی پایاپایی انجام دادیم اما در یک غافلگیری گل خوردیم و پس از آن رحمتی جلو آمد تا این نتیجه را جبران کنیم اما متأسفانه گل دوم را دریافت کردیم.

به نقل از فارس، وی در خصوص فحاشی تماشاگران ساری به مهدی رحمتی عنوان کرد: فحاشی‌ها آنطور که در تبریز وجود داشت انجام نشد اما متأسفانه این مسائل باب شده است. فقط فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی هم می‌تواند جلوی این موارد را بگیرد. رحمتی برای تیم ملی زیاد زحمت کشیده و هواداران نسبت به او کم‌لطف بودند.

سرپرست پیکان در خصوص اینکه گفته می‌شود جادوگری پشت دروازه‌ رحمتی حضور داشته تأکید کرد: به ما قبل از بازی هم گفته بودند اما شخصا اعتقادی به این موارد ندارم. به هر حال ما اگر در طول 90 دقیقه تمام می‌کردیم اینگونه مسائل هم به وجود نمی‌آمد.

وی در خصوص اینکه آیا پیکان به جز جمشیدیان و اکبرپور قصد دارد بازیکن جدیدی جذب کند، گفت: طبق آیین‌نامه ما 6 بازیکن می‌توانیم جذب کنیم. قطعا در این یکی دو هفته بازیکنانی به تمرینات ما خواهند آمد و تست می‌دهند تا در صورت تأیید کادر فنی به تیمی ملحق شوند.

سرپرست پیکان در مورد دیدار مقابل پرسپولیس تصریح کرد: بازیکنان‌مان نشان دادند که مقابل تیم‌های بزرگ انگیزه خاصی دارند. مقابل فولاد و تراکتورسازی به خوبی ظاهر شدند و در این دیدار هم به دنبال کسب امتیاز هستیم.

دیدگاه‌ها