کد خبر : 1181943 | 07 آبان 1393 ساعت 11:42 | 21.1K بازدید | 0 دیدگاه

نظمی: لگد رحمتی هواداران ما را تحریک کرد

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی گفت: سیدمهدی رحمتی خارج از جریان بازی با لگد به محمد ایرانپوریان زد. وقتی داور با این موضوع برخورد نکرد هواداران تحریک کردند.

نظمی: لگد رحمتی هواداران ما را تحریک کرد
جمشید نظمی در مورد محرومیت یک جلسه‌ای تراکتورسازی از انجام یک بازی خانگی بدون حضور هواداران، گفت: یک نامه اعتراض و درخواست تجدید‌نظر به همراه یک عدد لوح فشرده که مربوط به اتفاقات دیدار مقابل پیکان است و صحنه‌ای که باعث تحریک هواداران شده است را برای ارسال به کمیته استیناف آماده کردیم تا بار دیگر به این مسئله رسیدگی شود.

به گزارش فارس، وی در مورد اینکه آیا فکر می‌کند به این اعتراض رسیدگی شود، عنوان کرد: کمیته استیناف باید این مسئله را بررسی کند. برای نظرمان دلیل و سند ارائه می‌کنیم. نظر کمیته استیناف برای ما محترم است.

مدیر‌عامل تراکتور‌سازی در رابطه با اینکه آیا اعتراض این باشگاه به لگدی است که سید‌مهدی رحمتی به محمد ایرانپوریان زده است، خاطرنشان کرد: خارج از جریان بازی با لگد به محمد ایرانپوریان زد و او را به زمین انداخت. حداقل مجازات این صحنه دادن یک کارت زرد بود. طبق قانون این حرکت کارت قرمز داشت. اگر برخوردی حداقلی با این مسئله صورت می‌گرفت شاید این اتفاقات نمی افتاد و هواداران نسبت به این مسئله تحریک نمی‌شدند. این صحنه به طور کامل فیلمبرداری شده است و فیلم آن را ارائه می‌دهیم. نباید فقط هواداران محکوم شوند باید در بروز این رفتار‌ها علت و عوامل را هم بررسی کنیم. نمی‌شود بازیکن هر کاری که دلش می‌خواهد انجام دهد و داوری هم اشتباهات پی‌درپی کند و توقع داشته باشیم هوادار سر جایش بنشیند.

نظمی تصریح کرد: آن جوانی که به ورزشگاه می‌آید دارای هیجان است و نباید احساسات او تحریک شود البته منظور ما این نیست که هوادار هر کاری که می‌خواهد انجام دهد اما وقتی یک موضوع مورد بررسی قرار می‌گیرد باید به تمامی جوانب آن پرداخته شود. هواداران دارای احساسات هستند. وقتی حرکتی اتفاق می‌افتد که احساسات هواداران را تحریک می‌کند باید با علل آن برخورد شود. نباید دائم به یک بُعد موضوع توجه کنیم و تا هوادار چیزی گفت شمشیر را برداریم و مقابله کنیم.

مدیرعامل باشگاه تراکتور‌سازی در رابطه با اینکه همه جای دنیا شرایط حضور هواداران را فراهم می‌کنند اما قرار است نه بازی این تیم پخش تلویزیونی داشته باشد و نه هواداران اجازه حضور در ورزشگاه را پیدا کنند گفت: این مسئله جای تامل دارد. ما دوست داریم هواداران به ورزشگاه بیایند اما هر اتفاقی می‌افتد آنها را تحت فشار قرار می‌دهیم. باید روی سایر موارد هم نظر داشته باشیم. با این رفتارها مثل پدری هستیم که دائم به فرزندش می‌گوید به این وسیله دست نزن به آن وسیله هم دست نزن و به یکباره دست آن بچه را ببندند تا هیچ کاری نکند. این نحوه رفتار به هیچ وجه صحیح نیست. هوادار وقتی به ورزشگاه آمده و آن صحنه‌ها را می‌بیند واکنش نشان می‌دهد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا محرومیت تراکتورسازی برای بازی با استقلال است، افزود: طبق قانون محرومیت ما برای بازی با استقلال است احساس من این است که در بررسی این موضوع عجله شده است. نباید این رای برای چنین مسابقه‌ای باشد. یکی از بهترین بازی‌های فوتبال ایران و لیگ برتر دیدار استقلال و تراکتور‌سازی است. چند بازی خیلی شاخص در فوتبال ایران هستند که شرایط خاصی دارند که یکی از آنها دربی پایتخت است و یکی از آنها هم دیدار استقلال و تراکتور‌سازی است. این مسابقه به نوعی فینال نیم‌فصل اول است. باز هم می‌گویم با توجه به اینکه معلوم نیست این بازی پخش زنده می‌شود یا نه اگر اجازه حضور هواداران را هم ندهیم این مسئله به فوتبال ایران ضربه و ضرر می‌رساند نه تنها باشگاه تراکتور‌سازی. هواداران هر دو تیم در فوتبال ایران متضرر می‌شوند امیدوارم در بررسی دوباره کمیته استیناف آنها به نظر دقیق‌تری برسند.

نظمی در مورد جلسه روز گذشته هیأت‌مدیره باشگاه تراکتور‌سازی خاطرنشان کرد: دیروز در مورد مسائل کلی، اهداف باشگاه و برنامه‌های آینده تیم بحث و گفت‌وگو کردیم و در مورد برنامه‌های نیم‌فصل تراکتور‌سازی هم صحبت شد.

دیدگاه‌ها