کد خبر : 1182678 | 10 آبان 1393 ساعت 17:10 | 5K بازدید | 0 دیدگاه

ویسی: 3ـ4ـ3 بازی کردیم نه 1ـ6ـ3

حسین فرکی سرمربی سپاهان بعد از پیروزی 3 بر 2 برابر استقلال‌ خوزستان ادعا کرد که تیم حریف با سیستم 1 ـ 6 ـ 3 فقط دفاع می‌ کرد، موضوعی که واکنش عبدالله ویسی سرمربی استقلال‌خوزستان را به همراه داشت.

ویسی: 3ـ4ـ3 بازی کردیم نه 1ـ6ـ3
ویسی در این باره به "ورزش سه" گفت: من فکر نمی‌ کنم آقای فرکی چنین حرفی را زده باشد، ایشان کلا در مورد تیم حریف حرف نمی‌ زند و به نظر من صحبت های او کمی عجیب به نظر می‌ رسد. ما در این بازی با سیستم 3 ـ 4ـ 3 بازی کردیم. روح الله سیف‌اللهی، مومنی و اوسانی 3 مهاجم تیم ما بودند. ما آمده بودیم که بازی را ببریم و فکر نمی‌ کنم دفاعی بازی کرده باشیم.

او ادامه داد: طبیعی است که تیم ها وقتی میهمان هستند کمی با احتیاط بازی کنند، اگر این نبود که دیگر تیم میهمان و میزبان معنی نمی‌ داد. فکر می‌ کنم آقای فرکی مهاجمان تیم ما را ندید چون ما در این بازی دو گل زدیم و دو موقعیت صددرصد گل را از دست دادیم.

سرمربی استقلال‌خوزستان عقیده دارد تیمش به تجربه تیم سپاهان باخت: من فکر می‌ کنم تیم ما به تجربه سپاهان باخت وگرنه ما خوب بازی کردیم و دو بار هم از حریف جلو افتادیم. با این حال سپاهان یک تیم باتجربه است و هر در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد و ما به تجربه آنها باختیم.

دیدگاه‌ها