کد خبر : 1182841 | 11 آبان 1393 ساعت 16:47 | 18.4K بازدید | 0 دیدگاه

صاحب پناه: اولتیماتومی به قلعه‌نویی نداده‎ایم

با وجود اینکه استقلال از 6 بازی آخر خود فقط 5 امتیازی کسب کرده، با این حال رئیس هیات مدیره این باشگاه همچنان از سرمربی تیمش حمایت می‌کند.

صاحب پناه: اولتیماتومی به قلعه‌نویی نداده‎ایم
کامران صاحب پناه در این باره به "ورزش سه" گفت: تا امروز که من با شما صحبت می‌ کنم در جلسات هیات مدیره صحبتی در مورد عملکرد امیر قلعه‌نویی نشده است. قلعه‌نویی مربی بزرگی است و همه اعضا می‌ خواهند او تا آخر به کارش ادامه دهد.

او ادعا می‌ کند افت برای هرتیمی پیش می‌ آید: تمام تیم های بزرگ هم افت می‌کنند، این درست نیست که بگوییم ما از 6 بازی 5 امتیاز گرفته ایم، بهتر است بگوییم از 13 بازی 24 امتیاز گرفتیم. آن وقت متوجه می‌ شویم که نتایج ما در طول فصل آنقدرها هم بد نبوده است، ضمن اینکه هنوز چیزی از دست نداده ایم و فاصله زیادی تا صدرجدول نداریم.

رئیس هیات مدیره استقلال مصدومیت بازیکنان تیم را هم در نتایج تیمش موثر می‌ داند: ما واقعا از اول فصل با مشکل مصدومیت روبه‌رو بودیم و به نوعی بدشانسی آورده ایم. امیرحسین صادقی و حنیف را از اول فصل در اختیار نداشتیم و شما می‌ بینید که صادقی با وجود اینکه چند هفته ای است بازی می‌ کند هنوز به فرم ایده آل نرسیده است. علیرضا رمضانی هم مصدوم شد ولی با این حال من خیلی امیدوار هستم که برابر تراکتورسازی با جوان هایی که در اختیار داریم، سه امتیاز بازی را بگیریم.

دیدگاه‌ها