کد خبر : 1183184 | 14 آبان 1393 ساعت 17:25 | 56K بازدید | 0 دیدگاه

نسیم اُف: فقط کریمی و دایی را می‌شناسم

مهاجم تازه وارد تیم فوتبال پدیده خراسان گفت: از آمدن به مشهد و حضور در تیم پدیده خراسان راضی هستم.

نسیم اُف: فقط کریمی و دایی را می‌شناسم
به گزارش "ورزش سه"، بهادر نسیم اُف اظهار داشت: خدا رو شکر خیلی سریع در ترکیب پدیده قرار گرفتم و به نظر من شرایط تیم فوتبال پدیده بسیار خوب است. وی با اشاره به سابقه بازی خود در تیم‌های دیگر خاطرنشان کرد: من در تیم‌های دیناموسمرقند، بنیادکار، روبین قازان و نفت‌چی فوتبال بازی کرده‌ام و حالا خوشحالم که به ایران آمده‌ام تا در تیم فوتبال پدیده خراسان بازی کنم.

مهاجم ازبکستانی پدیده اذعان داشت: از فوتبال ایران فقط علی کریمی و علی دایی را می‌شناسم اما می‌دانم ایران تیم قدرتمندی در سطح آسیاست. وی افزود: تا به حال با تیم ملی ازبکستان مقابل ایران بازی نکرده‌ام اما همیشه دوست داشتم از نزدیک با فوتبال ایران بیشتر آشنا شوم.

بهادر در خصوص تعداد بازی‌ها و گل‌های ملی‌اش گفت: راستش یادم نمی‌آید چند بازی ملی انجام دادم اما تا به حال 6 گل ملی در کارنامه‌ام داشته‌ام که امیدوارم این عدد زیاد شود. این بازیکن ازبکستانی که به تازگی به تیم فوتبال پدیده خراسان پیوسته و سهمیه آسیایی این تیم محسوب می‌شود، درباره کادر فنی پدیده تصریح کرد: پدیده کادر فنی خوبی دارد. من از عملکرد مرزبان خوشم می‌آید. در همین چند روزی که به مشهد آمدم احساس می‌کنم می‌توانم از او چیزهای زیادی یاد بگیرم.

مهاجم تیم فوتبال پدیده در پایان گفت: امیدوارم با پدیده بتوانیم امسال در فوتبال ایران یک جام بگیریم.

دیدگاه‌ها