کد خبر : 1185117 | 24 آبان 1393 ساعت 17:48 | 17.9K بازدید | 0 دیدگاه

سوکای:

بعضی‌بازیکنان سپاهان‌ برای‌خودشان‌ بازی می‌کنند

مهاجم آلبانیایی تیم فوتبال سپاهان گفت: من با باشگاه سپاهان قرارداد دارم و طبیعی است که اگر باشگاهی دیگر مرا بخواهد باید با مسئولان باشگاه سپاهان مذاکره کند.

بعضی‌بازیکنان سپاهان‌ برای‌خودشان‌ بازی می‌کنند
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایمنا جواهير سوکاي درباره اینکه گفته می شود حسین فرکی از او راضی نیست و در نیم فصل قرار است از سپاهان برود مي گويد: من نمی دانم چه کسانی و چرا این مسائل را مطرح می کنند. با باشگاه سپاهان قرارداد دارم و به این باشگاه علاقه مندم بنابراین کجا می توانم بروم؟ باید این فصل به پایان برسد تا ببینیم چه اتفاقی می افتد. همانطور که گفتم من با باشگاه سپاهان قرارداد دارم و طبیعی است که اگر باشگاهی دیگر مرا بخواهد باید با مسئولان باشگاه سپاهان مذاکره کند.

مهاجم سپاهان در مورد اينکه به نظر می رسد سرمربی تیم چندان به بازی اش اعتقاد ندارد تاکيد مي کند: این موضوع را باید از سرمربی تیم بپرسید. فرکی شخصیت خوب و قابل احترامی دارد و به همین دلیل من او را دوست دارم با جدیت هرروز در تمرینات تیم شرکت می کنم بنابراین این موضوع بستگی به نظر سرمربی دارد که آیا می خواهد از من در ترکیب تیم استفاده کند یا نه؟

او ادامه مي دهد: اگر به خاطر داشته باشید دو فصل پیش نیز شرایط مشابهی وجود داشت من در ترکیب تیم قرار نمی گرفتم اما زمانی که این اتفاق افتاد، پس از آن توانستم ۶ گل برای سپاهان بزنم و کمک زیادی به تیم کنم. امیدوارم در این فصل نیز این اتفاق بیفتد تا با گل زنی های خود بتوانم به سپاهان کمک کنم. متاسفانه گاهی اوقات شاهدیم که برخی از بازیکنان برای خودشان بازی می کنند و این موضوع برای تیم خوب نیست، سپاهان تیمی است که کیفیت خیلی بالایی داشته و توانایی قهرمانی را در پایان فصل دارد.

دیدگاه‌ها