کد خبر : 1187005 | 03 آذر 1393 ساعت 13:20 | 19K بازدید | 0 دیدگاه

پاشازاده: استقلال می‌تواند قهرمان شود

پاشازاده پس از شکست استقلال در دربی می‌گوید: نیمه اول تاکتیک بازی بیشتر این بود که از اشتباه دفاع حریف، تیم استقلال استفاده کند، فکر می‌کنم حدود 6-5 سانتر بیشتر تیم استقلال نداشت. از لحاظ کیفی اگر بخواهیم بازی را آنالیز کنیم بازی احساسی بود، اما حداقل این بازی گل داشت.

پاشازاده: استقلال می‌تواند قهرمان شود
وی در گفتگو با "ورزش سه" افزود: نیمکت پرسپولیس دست کادر فنی را باز گذاشته بود البته استقلال نیز می‌توانست با یکی دوتا جابجایی بازی را تغییر دهد.

مدافع اسبق تیم فوتبال استقلال در مورد ضربه امیرحسین صادقی که به تیرک دروازه اصابت کرد، گفت: صد درصد شانس داشتند و می‌توانستند گل بزنند، اشتباهی که عالیشاه انجام داد به استقلال شانس داد اما یک مقدار وقت کم بود.

سرمربی شهرداری تبریز در پایان گفت: زمانی که ما بازی می‌کردیم کی بازی پرسپولیس و استقلال ارزش داشت به کل بازی‌های لیگ ولی در حال حاضر این موضوع برعکس شده و دو تیم می‌گویند که نباید ببازیم و این بازی را یک بحران می‌بینند.

وی افزود: با توجه به نبودن کرار و قاضی و دیگر بازیکنان مطمئنا تیم استقلال متضرر شد، چرا که وجود این بازیکنان در بازی تاثیرگذار است و نبود آنها مشکلاتی را بوجود آورد.

بازیکن سابق تیم ملی و استقلال افزود:درست است که باختیم اما هیچ چیز تمام نشده است کارهای بزرگی می‌توان در استقلال کرد به شرطی که مقداری روی بحث بدنی کار شود.

وی خاطرنشان کرد: باید فیلم بازی را بازبینی کنیم تا نقاط ضعف و قوت استقلال را بهتر بشناسیم. تیم‌هایی بودند که در نیم‌ فصل اول شرایط خوبی نداشتند اما در نیم‌فصل دوم به قهرمانی هم دست پیدا کردند.

دیدگاه‌ها