کد خبر : 1187197 | 04 آذر 1393 ساعت 12:26 | 21.1K بازدید | 0 دیدگاه

صاحب‌پناه: آندو در استقلال می‌ماند

رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال می‌گوید تیموریان بازیکن این باشگاه است و در این تیم می‌ماند.

صاحب‌پناه: آندو در استقلال می‌ماند
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، کامران صاحب‌پناه در مورد اینکه افشارزاده گفته بود برای شکست مقابل پرسپولیس از قلعه‌نویی توضیح می‌خواهیم اظهار داشت: ما برای شکست جلسه نمی‌گذاریم چراکه مثل کشورهای حوزه خلیج فارس نیستیم که بعد از هر شکست از سرمربی توضیح خواسته و یا وی را برکنار کنیم.

وی ادامه داد: قلعه‌نویی به کارش ادامه می‌دهد چراکه مربی با دانشی‌ است و کارنامه درخشانی دارد. هنوز اتفاق خاصی نیفتاده و حداقل 15 بازی دیگر باقی مانده است.

رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال با بیان اینکه صحبت خاصی در مورد تغییر در کادر فنی مطرح نشده است تصریح کرد: قلعه‌نویی با قدرت به کارش ادامه می‌دهد و مشکلی در این خصوص وجود ندارد. به پرسپولیسی‌ها هم بابت برد در دربی تبریک می‌گویم اما بدانم در ادامه مسابقات باز هم با هم روبرو خواهیم شد.

صاحب‌پناه در مورد درخواست اسقتلال برای تغییر زمان رقابت‌های جام حذفی گفت: من از این موضوع کاملا بی‌خبر هستم.

وی در خصوص صحبت‌های افشارزاده مبنی بر سفر استقلال به دبی و اظهارنظر نظری جویباری مبنی بر سفر آبی‌پوشان به ترکیه تصریح کرد: تمام اینها گمانه‌زنی است در نهایت باید این صحبت‌ها جمع‌بندی شود تا هیات مدیره در این خصوص تصمیم‌گیری کند.

رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال در مورد عقد قرارداد آندرانیک تیموریان با باشگاه پدیده اظهار داشت: به نظر من این کارها غیرحرفه‌ای است. فصل نقل و انتقالات شروع نشده است و باشگاه‌ها اگر طرف بازیکنی می‌روند دنبال حاشیه‌سازی نباشند. تیموریان بازیکن استقلال است و با ما قرارداد دارد و هر وقت توافق کردیم که از استقلال جدا شود می‌تواند به هر تیم دیگری برود.

به گزارش خبرگزاری فارس، کامران صاحب‌پناه رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال درباره این که با قلعه‌نویی ادامه می‌دهید یا خیر گفت: ما کشور حوزه خلیج‌فارس نیستیم که سرمربی را با یک نتیجه سرمربی را تغییر دهیم. او به کارش ادامه می‌دهد.

وی درباره رفتن آندرانیک تیموریان عنوان کرد: امیدوارم این اتفاق نیفتاد او بازیکن استقلال است و در استقلال می‌ماند.

صاحب‌پناه از جلسه آینده هیات مدیره استقلال در روز یکشنبه خبر داد.

دیدگاه‌ها