کد خبر : 1187211 | 04 آذر 1393 ساعت 13:16 | 32.4K بازدید | 0 دیدگاه

رضایی: درخشان مزد زحماتش را گرفت

دربی با همه حاشیه هایش، اشتباهاتش و دعواهایش تمام شد، اما اینکه پیشکسوتان هر دو تیم چه نظری در مورد دربی دارند، چیز دیگری است.

رضایی: درخشان مزد زحماتش را گرفت
رحمان رضایی بازیکن سابق پرسپولیس و لیورنوی ایتالیا به خبرنگار "ورزش سه" می‌گوید: پرسپولیس نشان داد که می تواند به موفقیت برسد و حمید درخشان در این موفقیت سهم بسزایی دارد چرا که انصافاً صادقانه برای تیم زحمت کشید و با تیمی که خودش نبسته بود با تلاش مضاعفش توانست به لطف خدا مزد زحماتش را بگیرد.

رحمان رضایی که سابقه سالها بازی در سری آ ایتالیا را دارد می گوید: درخشان در دربی فوتبالی هوشمندانه ارائه داد اگرچه امیر قلعه نوعی هم تیمش را خوب هدایت کرد اما در خشان عمق دفاع را بست و رو به پاسهای بلند آورد و از همین حربه هم نتیجه گرفت من می توانم بگویم که در این زمین خیلی هوشمندان عمل کرد و با تعویضهای به جا و به موقع اش توانست به هدفش برسد.

رضایی همچنین در مورد تیم ملی امید و شرایطش می گوید: به عقیده من تیم ملی امید باید هرچه زودتر شرایط ثابت و مشخصی پیدا کند و با سرمربی جدیدش کار را آغاز کند من معتقدم هنوز هم دیر نشده و تیم ملی امید می تواند به المپیک راه پیدا کند اما مدیران باید با درایت عمل کنند و شرایط خوبی را برای تیم ملی امید فراهم کنند تا با نتایج خوب و موفقیت باعث خوشحالی مردم شوند و نتایج بدی که در آسیا گرفتند را جبران کنند.

دیدگاه‌ها