کد خبر : 1187624 | 06 آذر 1393 ساعت 13:36 | 14.2K بازدید | 0 دیدگاه

حسن‌زاده: مردم از دربی کلافه شده بودند

بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال با ابراز خوشحالی از اینکه دربی با تساوی به پایان نرسید،‌ گفت: من به نتیجه کاری ندارم مردم هم از تساوی خسته شده بودند. خوشحالم که سه گل در این مسابقه رد و بدل شد.

حسن‌زاده: مردم از دربی کلافه شده بودند
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، رضا حسن‌زاده درباره لغو شدن مسابقات فوتسال کلان‌شهرها که به میزبانی ارومیه برگزار شده بود،‌ گفت: در ابتدا از شهردار ارومیه و معاون اجتماعی تشکر می‌کنم که میزبانی خوبی داشتند اما بحث ما درباره ورزش است و یکی از موارد مهم توجه به اخلاق است. در بازی فینال مسابقات فوتسال زیر 40 سال کلانشهرها که بین تهران و مشهد برگزار شد تهران یک بر صفر پیش افتاد اما تعدادی از بازیکنان مشهد که کم‌ظرفیت بودند شروع به فحاشی کردند.

وی ادامه داد: فحاشی مشهدی‌ها به تیم‌های دیگری که در سالن حضور داشتند و قرار بود دیدار رده‌بندی را برگزار کنند سرایت کرد و باعث شد تیم‌های کرج و قم هم به داخل زمین بیایند و به همین دلیل بازی متوقف شد. شرایط به طوری بود که وقتی بازیکنان مشهد به رختکن رفتند نمی‌توانستند از آن بیرون بیایند هر شهری که میزبانی می‌گیرد دوست دارد فینال خوبی داشته باشد. این اتفاقی که افتاد از سوی بازیکنان تهرانی هیچ مشکلی به وجود نیامد و بازیکنان مشهدی بودند که فحاشی کردند. بازی فینال مجدد برگزار می‌شود که تاریخ آن را اعلام خواهیم کرد.

بازیکن سابق استقلال درباره نتایج نیم‌فصل آبی‌پوشان عنوان کرد:‌ استقلال در این فصل فراز و نشیب‌های زیادی داشت. دو بازیکن باشگاه عمران‌زاده و صادقی آسیب‌دیده بودند که بعد از بازگشت‌شان استقلال توانست خودش را بالا بکشد اما مصدومیت برخی دیگر باعث شد دوباره استقلال افت کند. اگر اشتباه نکنم آنها از هفت بازی 6 یا 7 امتیاز گرفتند که این خوب نیست اما با این شرایط ببینید با اینکه استقلال حدود 16 امتیاز از دست داده اما باز هم پنجم است.

وی ادامه داد: شرایط استقلال در داخل تیم به گونه‌ای است که هنوز مسئولان نتوانستند تیم را جمع کنند. درباره دربی هم باید بگویم خوشحال هستیم که سه گل رد و بدل شد. به نتیجه کاری ندارم مردم از تساوی کلافه شده بودند.

حسن‌زاده با اشاره به دربی 79 اظهار داشت: نیمه اول استقلال جلو بود و می‌توانست بازی را اداره کند اما خط هافبک آبی‌پوشان سردرگم شد. آنها می‌توانستند این نتیجه را در نیمه دوم نگه دارند اما تیم به حاشیه کشیده شد. به همین دلیل استقلال عقب نشست و هافبک پرسپولیس آزاد شد و توانست راحت فکر کند. به همین دلیل فرصت برای گلزنی نوری و عالیشاه ایجاد شد.

حسن‌زاده در پایان درباره بازی امروز استقلال با ذوب آهن یادآور شد: برد مقابل ذوب آهن از نظر روحی روانی به بازیکنان استقلال کمک می‌کند تا برای بازی با پرسپولیس آماده شوند.

دیدگاه‌ها