کد خبر : 1187863 | 07 آذر 1393 ساعت 15:04 | 74.5K بازدید | 0 دیدگاه

پس از برتری بر بازل

رئال مادرید در آستانه ثبت یک رکورد جدید

کهکشانی ها در آستانه ثبت یک رکورد تاریخی در لیگ قهرمانان قرار دارند.

رئال مادرید در آستانه ثبت یک رکورد جدید
به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید پنجمین بازی خود در گروه B لیگ قهرمانان را نیز با برتری پشت سر گذاشت(1-0 مقابل بازل) و حالا یک بازی خانگی ساده مقابل لودوگورتس را در روز 9 دسامبر پیش رو دارد. شاگردان آنچلوتی اگر بتوانند در آن روز، حریف بلغاری خود را شکست دهند، به تنها تیمی در اروپا تبدیل می شوند که دو دوره موفق به پیروزی در هر 6 دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان شده است.

پیش از این در فصل 2011-2012، رئال مادرید ژوزه مورینیو با شکست دادن آژاکس،لیون و دیناموزاگرب در بازی های رفت و برگشت، موفق به برابری با رکورد میلان،پس اس جی،اسپارتاک مسکو و بارسلونا شده بود.

میلان با هدایت کاپلو در فصل 92-93، آیندهوون، گوته بورگ و پورتو را در هر دو دیدار رفت و برگشت از پیش رو برداشته بود. در آن فصل، لیگ قهرمانان برای اولین بار به شیوه کنونی برگزار می شد. در سال 1994،پی اس جی با مهاجم بزرگش "ژرژ وه آ"، موفق به تکرار رکورد میلان شد. و یک سال بعد، اسپارتاک مسکو با شکست دادن رقبای آسانی چون بلکبرن،لژیا ورشو و روزنبرگ این رکورد را تکرار کرد.

سال 2002 نیز بارسلونا با هدایت فان خال هر 6 بازی خود در مرحله گروهی را پیروز شد.نکته جالب در اینجاست که هیچکدام از این تیم ها در انتهای رقابت ها به قهرمانی نرسیدند.

دیدگاه‌ها