کد خبر : 1188131 | 08 آذر 1393 ساعت 19:28 | 27.7K بازدید | 0 دیدگاه

قهر نکردم شکست برایم غیر قابل هضم بود

استیلی:برد‌‌پرسپولیس در دربی‌به‌هواداران‌غرور داد

حمید استیلی سرمربی راه آهن در آستانه بازی با استقلال امیدوار است تیمش با جوان هایش در این بازی عملکرد خوبی داشته باشد.

استیلی در خصوص شایعه قهرش بعد از بازی با گسترش فولاد و سایر مسائل باشگاه گفت و گویی با "ورزش سه" انجام داد که می خوانید:

به خاطر ویرا سرتمرین نرفتم
به مناسبت سالروز بازی ایران - استرالیا در مراسمی شرکت کردیم که بازیکنان آن زمان حضور داشتند و دور هم جمع شدیم و با ویرا صحبت کردیم و خاطرات آن روز برای مان زنده شد. من هم به ویرا گفتم به خاطر حضور ایشان در ایران در تمرین شرکت نکردم .

قهر نکردم ناراحت بودم
بعد از بازی با گسترش فولاد و شکست مقابل این تیم قهر نکردم اما این باخت خیلی برایم سنگین بود و این شکست برایم قابل هضم نبود. شرایط ما در این بازی خوب بود و دو تیم پایاپای بازی می کردند اما بیشتر بازی دست ما بود و در فعل و انفعالاتی عجیب توپ به مهاجم گسترش رسید و گل خوردیم و اینقدر ناراحت بودم که به رختکن نرفتم و جداگانه برگشتم. نمی خواستم ناراحتی ام را به تیم القا کنم و در تمرین فردای تیم هم حضور نداشتم.

از دست دادن نورمحمدی سخت است
در این مدت تمرینات مان را از سر گرفتیم تا برای بازی های نیم فصل دوم آماده شویم. اما مشکل حامد نورمحمدی برای مان پیش آمده و امیدواریم با مدارکی که ارائه دادیم مشکلات حل شود و این مساله معضلی است که برای بازیکنان و باشگاه هایشان بوجود آمده و راه آهن از این مساله ضرر می کند. بضاعت تیم ما جوان ها هستند و از چند بازیکن با تجربه استفاده می کنیم که از دست دادن حامد نورمحمدی واقعا به ضررمان تمام می شود. ابراهیم کریمی هم چند هفته نداشتیم و خداراشکر مشکلش حل شد و در بازی های آینده می توانیم از او استفاده کنیم.واقعا این بازیکنان خیلی متضرر می شوند.

قبل از دربی خانزاده را می خواستیم
با آقای درخشان و باشگاه پرسپولیس برای معاوضه خالقی فر و خانزاده صحبت کردیم چون خانزاده قبلا هم بازیکن راه آهن بوده اما قبل از بازی دربی حرفی نزدیم چون از لحاظ اخلاقی و حرفه ای درست نبود. باید ببینیم در روزهای آینده چه اتفاقی می افتد . شنیدم خانزاده با این انتقال مخالف است اما باید صحبت کنیم.

اولویت ما تیم ملی امید است
هنوز مشکلات تیم حل نشده و دادگستری قول داده است این مشکلات را حل کند. یک سری از پرداخت ها را انجام دادیم و می خواهیم باشگاه هر چه زودتر تکلیفش روشن شود. ما برای روزهای آینده سرمایه گذاری کردیم و تیم جوانی ساختیم . در این چند ماه توانستیم بازیکنان جوانی را به فوتبال معرفی کنیم که 6 نفر از آنها به تیم ملی امید دعوت شدند و از این مساله راضی هستیم. البته در طول فصل از لحاظ نتیجه گیری نوسان داشتیم و باید در خط دفاعی تیم را ترمیم کنیم . اولویت ما کمک به تیم ملی امید است و با وجود سختی ها حاضریم به تیم ملی کمک کنیم.

برد پرسپولیس در دربی به هواداران غرور داد
بعد از شکستی که مقابل گسترش فولاد داشتیم به ارومیه رفتم و دربی را در این شهر دیدم. برد پرسپولیس در دربی واقعا باخت مان را تسکین داد و خیلی خوشحال شدم. این برد به هواداران غرور داد و با وجود اینکه بضاعت پرسپولیس کمتر بود اما بازی خوبی انجام دادند و از این برد واقعا خوشحالم. پرسپولیس برابر گل گهر هم بازی خوبی انجام داد و موقعیت های خوبی در این بازی خلق کرد. سوشا مکانی جلوی ما هم  پنالتی گرفت و در این بازی هم عالی بود و این برد از لحاظ روحی و روانی به تیم کمک می کند تا در بازی های آینده نتایج بهتری بگیرد.

استقلال زهر خورده است
بازی خیلی سختی با استقلال داریم چون این تیم کادر فنی و بازیکنان قوی دارد. استقلالی ها در دو بازی گذشته شان نتیجه نگرفته اند و زهر خورده اند اما باید در این بازی خوب کار کنیم و از بچه ها می خواهیم نهایت تلاش شان را در زمین بکنند.

دیدگاه‌ها