کد خبر : 1189074 | 12 آذر 1393 ساعت 17:20 | 14.5K بازدید | 0 دیدگاه

هسلر: برای صعود به فینال همه کار می‌کنیم ‌

مربی تیم فوتبال پدیده خراسان گفت: صد در صد می‌توانیم از پس نفت تهران برآییم و برای صعود به فینال جام حذفی همه کار می‌کنیم.

هسلر: برای صعود به فینال همه کار می‌کنیم ‌
توماس هسلر اظهار داشت: ما در دیدار لیگ برتر هم که مقابل نفت تهران باختیم از آن‌ها بهتر بودیم، اما مطمئنم در این بازی پیروز خواهیم شد.

به گزارش ایسنا، وی افزود: این بازی با هر بازی دیگری متفاوت است، چون ما حالا فقط یک گام تا فینال و قهرمانی فاصله داریم، باید هر کاری که می‌توانیم انجام دهیم تا در این بازی پیروز شویم و به فینال برسیم.

وی با اشاره به شانس قهرمانی پدیده در جام حذفی و کسب سهمیه آسیایی خاطرنشان کرد: ما الان در جمع 4 تیم نهایی جام حذفی هستیم و به این مسئله خوش‌بینیم. من الان 5 ماه است که در کنار تیم پدیده هستم و همه با هم بهتر و بهتر شده‌ایم.

کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال آلمان گفت: تیم پدیده خوب فوتبال بازی می‌کند اما متاسفانه امتیازات کمی را در لیگ برتر جمع کرده‌است. این یعنی ما باید بیشتر کار کنیم. البته شاید باید کمی هم بیشتر شانس داشته باشیم و داوری هم بهتر شود. با این وجود باید بگویم حضور پدیده در جمع 4 تیم نهایی جام حذفی یک سورپرایز نیست، ما اینجاییم چون شایستگی‌اش را داشتیم.

وی با انتقاد از عملکرد داوران در نیم فصل نخست لیگ برتر اظهار داشت: متاسفانه خیلی از داوری‌ها در نیم فصل اول لیگ به ضرر ما بود.

هسلر همچنین در خصوص کیفیت لیگ برتر ایران خاطرنشان کرد: به عنوان یک لیگ تیم‌های خوبی دور هم جمع شده‌اند. 5،6 تیم هستند که بالای جدول قرار دارند و خوب فوتبال بازی می‌کنند. معتقدم پدیده هم باید جزو آن 5-6 تیم باشد.

مربی تیم فوتبال پدیده خراسان از هواداران خواست که همچون همیشه در دیدار حساس پدیده مقابل نفت تهران در چارچوب نیمه نهایی جام حذفی فوتبال کشور، روز شنبه تیم‌شان را حمایت کنند و گفت: هواداران مشهدی خیلی عالی هستند و امیدوارم شنبه با وجودشان آن حس خوب را به تیم منتقل کنند.

دیدگاه‌ها