کد خبر : 1189701 | 15 آذر 1393 ساعت 17:34 | 55K بازدید | 0 دیدگاه

شرایط زندگی در قم را ندارم

مارکو: چهارشنبه آخرین بازی‌ام در ایران است

مارکو اوره‌لیو آیوبل که در هفته‌های اخیر بهترین بازیکن صبا بوده است دیگر نمی‌خواهد در این تیم بازی کند.

مارکو: چهارشنبه آخرین بازی‌ام در ایران است
 به گزارش "ورزش سه"، بعد از جدایی شش تن از مهاجمان صبای‌قم پیش از شروع لیگ مسئولان این تیم به دنبال پر کردن جای خالی آن‌ها بودند و البته توانستند چند بازیکن را جایگزین نفراتی که رفته‌اند کنند که یکی از آن‌ها مارکو اوره‌لیو آیوبل برزیلی بود. او با گذشت دو روز از قراردادش با صبا هفته اول را مقابل ذوب‌آهن بازی کرد اما نتوانست گلزنی کند و باعث شد او تا هفته هشتم در ترکیب ثابت تیمش به میدان نرود ولی مارکو آیوبل مقابل سپاهان مجددا به ترکیب صبا بازگشت و در اصفهان موفق شد نخستین گل تیمش را بزند.

او بعد از این گل احیا شد و درخشش فوق‌العاده‌ای داشت. مارکو تاکنون توانسته پنج گل بزند و در کنار کلانتری و حسن‌زاده خودش را به عنوان برترین گلزن صبا معرفی کند اما این مهاجم برزیلی دیگر شرایط را برای ماندن در ایران و قم مناسب نمی‌داند.

 مارکو اوره‌لیو آیوبل در گفت‌وگوی اختصاصی با "ورزش سه" اظهار داشت: این هفته مقابل ملوان آخرین بازی‌ام را برای صبا انجام می‌دهم و پس از آن برای همیشه به برزیل خواهم رفت.

او تاکید کرد: شرایط زندگی من در ایران و مخصوصا قم فراهم نیست. تهران کمی بهتر است. امروز با مسئولان صبا صحبت می‌کنم تا از این تیم جدا شوم و با توجه به پیشنهاداتی که دارم می‌خواهم فوتبالم را در برزیل ادامه دهم.

دیدگاه‌ها