کد خبر : 1190798 | 20 آذر 1393 ساعت 18:12 | 28.1K بازدید | 0 دیدگاه

نشست خبری رئال مادرید - آلمریا

آنچلوتی(1): مصدومیت خامس جدی نیست

رئال مادرید به این دلیل که هفته آینده برای حضور در جام جهانی باشگاه ها باید به مراکش برود، بازی این هفته خود در لالیگا مقابل آلمریا را فردا برگزار خواهد کرد.

آنچلوتی(1): مصدومیت خامس جدی نیست
به گزارش "ورزش سه"، کارلو آنچلوتی سرمربی رئال، در نشست خبری این دیدار به سوالات خبرنگاران پاسخ گفت. بخش اول این مصاحبه در زیر می آید :

وضعیت خامس


مشکل او خیلی جدی نیست و در حال تلاشیم تا او به بازی فینال جام جهانی باشگاه ها برسد.امیدوارم او را برای بازی پنجشنبه هفته آینده در اختیار داشته باشیم.

جام جهانی باشگاه ها


در حال آنالیز کردن این رقابت ها هستیم. شنبه حریف ما مشخص خواهد شد و می فهمیم که قرار است مقابل چه تیمی قرار بگیریم.(برنده کروز آزول و وسترن سیدنی).می خواهیم این سال فوق العاده را به بهترین شکل تمام کنیم و آخرین جام سال را نیز بدست بیاوریم.تمرکز تیم در سطح بالایی قرار دارد.

مودریچ

تا امروز که مشغول فیزیوتراپی بود.فردا هم MRI دارد تا مشخص شود که بهبودی مصدومیت او در چه وضعیتی قرار دارد.تا الان که همه چیز به خوبی پیش رفته و فکر می کنم که اواسط ژانویه به تمرینات گروهی اضافه خواهد شد.

آخرین بازی فصل در سال 2014 مقابل آلمریا

آلمریا تیمی جنگنده است و مربیشان را همین هفته عوض کرده اند.هر زمان که چنین تغییری رخ می دهد، یک شوک به تیم وارد می شود و به همین دلیل بازی حساس و درگیرانه ای در پیش داریم.وضعیت ما خوب است. در بازی مقابل لودوگورتس، کمی بیش از حد به خودمان فشار آوردیم اما بازیکنانم به خوبی ریکاوری کرده و همه آماده این بازی هستند.

وضعیت خدیرا


او با ما به مراکش می آید و روز دوشنبه، تست نهایی پزشکی را پشت سر می گذارد. در نیمه نهایی نه ولی در فینال حضور خواهد داشت.

چیچاریتو

طبیعی است که وقتی بازیکنی زیاد فرصت بازی پیدا نمی کند، هر زمان که این فرصت نصیبش می شود دوست دارد گلزنی کند اما من هیچگاه از چیچاریتو نخواسته ام که برای ما گل بزند و همیشه به او گفته ام که درون زمین، بازی خودش را انجام دهد و به تیم کمک کند.همه دنیا می بینند که او وقتی در زمین حضور دارد تا چه اندازه بازیکن مفیدی است. برای یک مربی، داشتن چنین بازیکنانی که زیاد بازی نمی کنند ولی هر موقع در میدان حضور دارند، مثمر ثمر واقع می شوند، یک نعمت است.دوست دارم بیشتر به او بازی بدهم چرا که لیاقتش را دارد اما باید قبول کرد که در رئال، مهاجمان ارزشمند زیادی وجود دارند و سطح رقابت بسیار بالاست.

دیدگاه‌ها