کد خبر : 1191405 | 24 آذر 1393 ساعت 13:43 | 16.2K بازدید | 0 دیدگاه

جمشیدیان: رحمتی باید ملی‌پوش می‌شد

احمد جشمیدیان که به تازگی به پیکان پیوسته معتقد است تعطیلات 50 روزه می‌ تواند به نفعشان باشد.

جمشیدیان: رحمتی باید ملی‌پوش می‌شد
جمشیدیان در مورد شروع تمرینات دوباره شان به "ورزش سه" گفت: ما از پنجشنبه دوباره استارت می‌ زنیم ما یک مقدار زودتر از سایرتیمها شروع می‌ کنیم چون تغییرات زیادی داشتیم. فکر کنم چند بازیکن هم به ما اضافه شود. البته اردو اصلی مان با رسیدن بازیکنان خارجی‎مان برگزار می‌شود. شاید خارجی هایمان کمی دیرتر اضافه شوند. امیدوارم با جذب مهره های خوب تیممان بیشتر شکل بگیرد.

او در مورد اینکه تعطیلات به نفع پیکان است یا به ضررش ادامه داد: فکر کنم جزو تیم هایی هستیم که تعطیلات با توجه به تغییرات در کادرفنی و جذب چند بازیکن جدید به ما کمک می‌ کند ما که ملی‌پوش هم نداریم اگرچه حداقل از تیم ما مهدی رحمتی حقش بود که پیراهن تیم‌ملی را برتن کند. به هر حال تیممان کامل است.

جمشیدیان در مورد اینکه نیم فصل دوم درچه رده ای قرار می‌ گیرند افزود: ما که امیدواریم تک رقمی باشیم ولی کار سختی داریم با یک برد می‌ توانیم چند پله صعود کیم همچنین با 4، 5 باخت می‌ توانیم فانوس به دست شویم ولی در کل نیم فصل دوم جذاب تر می‌ شود. به نظرم سال گذشته 2 تیم به بالا و دو تیم هم به انتهای جدول چسبیده بودند بقیه تیم ها برای خودشان می‌ چرخیدند. البته پارسال هم تقریبا همین شکلی بود. ا ستقلال بیشتر فصل را صدرنشین بود اما آخر فصل به رده پنجم آمد ولی پرسپولیس که شاید در طول فصل رتبه خوبی نداشت در نهایتا دوم شد ولی امسال طوری شده که بین تیم های میانی جدول هم کری وجود دارد و به راحتی می‌ توان گفت 5 مدعی قهرمانی وجود دارد.

دیدگاه‌ها