کد خبر : 1191939 | 26 آذر 1393 ساعت 23:03 | 6.8K بازدید | 0 دیدگاه

نفرزاده: بازی پایاپایی ارائه دادیم

سرمربی تیم والیبال وزارت دفاع گفت: صرف نظر از نتیجه توانستیم بازی پایاپای و قابل قبولی را مقابل تیم قدرتمند و با تجربه شهرداری ارومیه به نمایش بگذاریم.

نفرزاده: بازی پایاپایی ارائه دادیم
 به گزارش "ورزش سه" از ایرنا، فرهاد نفرزاده عصر چهارشنبه پس از شکست 3 بر صفر تیمش مقابل تیم والیبال شهرداری افزود: بازی بسیار زیبا و جذابی برابر تیم قدرتمند شهرداری ارومیه داشتیم و تمام هدف من ارائه یک بازی تماشاگرپسند در برابر دیدگان هواداران والیبال بلد این شهر در سالن زیبای غدیر بود.

وی اظهار کرد: این پیروزی و قهرمانی نیم فصل را به بازیکنان، کادر فنی تیم شهرداری ارومیه و تماشاگران فهیم و ارزشمندش تبریک می گویم.

نفرزاده گفت: از عملکرد بازیکنان جوان، کم تجربه ولی با انگیزه تیم ام بسیار راضی ام و قرار گرفتن در رده دوم جدول برای ما پیروزی خوبی محسوب می شود.

وی گفت: مطمئنا این بازی تجربیات بسیار ارزشمند و کارسازی در اختیار کادر فنی و بازیکنانم گذاشته است که در بازی های آینده از آن استفاده می کنیم.

هفته هفتم و پایانی دور رفت مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر ایران جام زنده یاد حسین معدنی عصر روز چهارشنبه در شهرهای تهران (دو دیدار)، ارومیه، کرج، تبریز و گنبد پی گیری شد که در یکی از مهمترین مسابقات این هفته و در گروه دوم دور مقدماتی تیم شهرداری ارومیه موفق شد با نتیجه قاطع 3 بر صفر از سد تیم وزارت دفاع عبور کند.

در این دیدار تیم شهرداری ارومیه توانست با کسب امتیازات 25 بر 22، 25 بر 18 و 25 بر 22 بر حریف خود غلبه کند.

محمدحسین شفقی به عنوان نماینده فدراسیون این دیدار را نظارت کرد و  مسعود ذوقی با کمک داوود نافعی قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند.

یاران جهانگیر سید عباسی با کسب 18 امتیاز کامل از شش بازی با اقتدار در صدر گروه 2 قرار گرفتند و تیم وزارت دفاع با وجود شکست برابر ارومیه همچنان با 12 امتیاز در رده دوم جدول باقی ماند.

دور برگشت مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور از دهم دی ماه امسال آغاز می شود و تیم شهرداری ارومیه در نخستین دیدار خود میزبان تیم سایپای البرز در سالن شش هزار نفری غدیر ارومیه است.

دیدگاه‌ها