کد خبر : 1193614 | 06 دی 1393 ساعت 18:00 | 41.4K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با هفته نامه اکسپرسو

ویلاس بوآس:بازیکنان چلسی به من خیانت کردند

آندره ویلاس بوآس، فصل 2011-2012، سرمربی چلسی بود ولی در اواخر فصل، جای خود را به روبرتو دی متئو داد. چلسی همان فصل با مربیگری دی متئو، به قهرمانی چمپیونزلیگ دست یافت.

ویلاس بوآس:بازیکنان چلسی به من خیانت کردند
به گزارش "ورزش سه"، سرمربی سابق پورتو و تاتنهام، که در حال حاضر مربیگری زنیت روسیه را برعهده دارد در مصاحبه با هفته نامه پرتغالی اکسپرسو حرف هایی جنجالی مطرح کرد:"در انگلستان به اندازه کافی اشتباه مرتکب شدم و دیگر قصد بازگشت به آنجا را ندارم.در آنجا رسانه ها نیز به سختی به من حمله می کردند و از حمایت بازیکنان و مدیران باشگاه نیز برخوردار نبودم. در حالیکه من همیشه قصد دفاع از باشگاه و شاگردانم را داشتم. اما وقتی به پشت سرم نگاه می کردم، کسی را حامی خودم نمی دیدم."

ویلاس بوآس در پاسخ به سوالی در مورد خیانت احتمالی بازیکنان چلسی به وی گفت:" به صراحت می گویم که بله. می توانید از اشلی کول هم سوال کنید. او حرف های من را تصدیق خواهد کرد.البته شاید عنوان کردن این مساله، الان دیگر ارزش چندانی نداشته باشد."

لازم به ذکر است که اشلی کول که هم اکنون برای آ اس رم بازی می کند، چندی پیش در مصاحبه ای گفته بود که برخی بازیکنان چلسی که زمان ویلاس بواس، دل به تمرین نمی دادند، با آمدن دی متئو کاملا تغییر کرده و شکل بازیشان به کلی متفاوت شد.

دیدگاه‌ها