کد خبر : 1195324 | 15 دی 1393 ساعت 13:08 | 51K بازدید | 0 دیدگاه

بررسی جذب روجرینیو در هیئت‌مدیره پرسپولیس

مسئول اجرایی باشگاه پرسپولیس قصد دارد در جذب روجرینیو نظر تمام اعضای هیئت‌مدیره را جویا شود.

بررسی جذب روجرینیو در هیئت‌مدیره پرسپولیس
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، باشگاه پرسپولیس برای جذب روجرینیو شرایط خاصی را در نظر گرفته است و در صورتی با این بازیکن قرارداد رسمی امضا خواهد کرد که او حاضر شود بندهایی را در قراردادش اضافه کند.

با توجه به اینکه روجرینیو روی زانوی خود دو عمل جراحی انجام داده است مسئولان باشگاه پرسپولیس و همچنین اعضای کادر فنی این تیم درخواست داشته‌اند بندهایی به قرارداد این بازیکن اضافه شود تا اگر او مجدداً از این ناحیه مصدوم شد باشگاه پرسپولیس ضرر مالی نکند اما روجرینیو موافق این مسئله نیست.

جدا از این موضوع طرفین بر سر مبلغ قرارداد و نحوه پرداختی‌ها اختلاف‌نظر دارند که همین مسائل باعث شد مذاکرات طرفین به بن‌بست بخورد.

مسئولان باشگاه پرسپولیس از روجرینیو خواسته‌اند به شرایط آنها فکر کند و طی روز‌های آتی پاسخ دهد، در این سو نیز قرار شده خواسته‌های مالی بازیکن برزیلی در جلسه هیئت‌مدیره باشگاه پرسپولیس بررسی شود.

در واقع علی‌اکبر طاهری، مسئول اجرایی باشگاه پرسپولیس در نظر دارد در خصوص عقد قرارداد با روجرینیو نظر تمامی اعضای هیئت‌مدیره را جویا شود و به نوعی در این زمینه به تنهایی تصمیم‌گیرنده نباشد.

دیدگاه‌ها