کد خبر : 1195987 | 18 دی 1393 ساعت 18:45 | 20.6K بازدید | 0 دیدگاه

شهدادنژاد: آموزشی در صفر پنج کرمان بودم

موضوع سربازی و کارت های معافیت فوبالیست ها اگرچه دیگر سوژه جدیدی نیست اما هر روز از آن یک خبر جدید می رسد،ماجرا از این قرار است که فوتبالیست های سرباز باید دوره آموزشی را از پادگان های مشخص مثل سایر سرباز ها بگذارنند. در این ابطه با آرمان شهدادنژاد بازیکن سابق مس و سرباز فعلی نیروی زمینی صجبت کردیم..

شهدادنژاد: آموزشی در صفر پنج کرمان بودم
 به گزارش "ورزش سه"، شهدادنژاد در این باره گفت: من در تاریخ نوزهم مهر تا نوزدهم اذر دو ماه آمورشی خود را  در پادگان صفر پنج کرمان گذراندم و پس از صادر شدن امریه من برای پادگان کل هوا نیروز نزاجا نزد سرگرد عزیز محمدی مسئول تربیت بدنی هوا نیروز رفتم و برای ادامه تمرینات فوتبال به پادگان کل نیرو زمینی ارتش انتقال پیدا کردم و تمرینات خودم را در کنار سایر سرباز های نیرو زمینی انجام  می دهم.

بازیکن سابق مس در همین باره ادامه داد:  جا دارد از جناب سرهنگ حسن پور و سرمربی تیم آقای روزبهانی  و اللخصوص جناب سرگرد فرهادی مدیر نیرو زمینی که نقش بسیار  زیادی در حل مشکلات من داشته اند تشکر و قدر دانی کنم.

شهدادنژاد در پایان می گوید: از شخص سردار کمالی استدعا دارم کمک و عنایت کنند که بیش تر از این از فوتبال و ورزش دور نباشیم و بتوانیم در ادامه به این ورزش بپردازیم.

دیدگاه‌ها