کد خبر : 1196233 | 20 دی 1393 ساعت 08:59 | 7.2K بازدید | 0 دیدگاه

رجب‌زاده: برای تدارکات به قطر می‌رویم

بازیکن تیم پدیده مشهد گفت: با صادر شدن کارت بازی و رد شدن اسمم در لیست نیم فصل دوم لیگ برتر، کابوس یک نیم فصل سوتفاهم و بازی نکردنم در پدیده به پایان رسید.

رجب‌زاده: برای تدارکات به قطر می‌رویم
محمد حسن رجب‌زاده که با وجود قرارداد رسمی با باشگاه پدیده و حضور در تمرینات این تیم ، نامش در لیست بازیکنان این تیم در نیم فصل اول رد نمی‌شد، در گفتگو با "ورزش سه" اظهار داشت: شکر خدا این کابوس تمام شد و دیگر مجبور نیستم که با تیم تمرین کنم و از روی سکوها حسرت حضور در تیمم را داشته باشم. به همراه سعید قزلچگی، رضا حقیقی، محمد صلصالی، محمد غلامی و محمد مهدی نظری جزو بازیکنان نیم فصل دوم پدیده رد شده‌ام و انشاالله بتوانم یک نیم فصل دوری ام را جبران بکنم.

وی با رد شایعاتی مبنی بر اختلافش با مرزبان و صادر نشدن کارتش به این خاطر متذکر شد: هیچ مشکلی با آقای مرزبان نداشته و رابطه بسیار خوبی با ایشان دارم. نمی‌خواهم به گذشته برگردم، سوتفاهمات دیگری بود که باعث شد نیم فصل را از دست بدهم و به لحاظ فوتبالی متضرر شدم اما الان مهم حضورم در لیست پدیده است و به عنوان یک فوتبالیست تشنه بازی کردن در تیم شهرم هستم.

رجب‌زاده ادامه داد: با تمام تجربه‌ای که در دوران حضورم در ابومسلم، پیام، سپاهان، راه‌آهن و ملوان داشتم امسال شرایطی را تجربه کردم که در عمر فوتبالی‌ام تجربه ای جدید و نو بود. دوری ناراحت کننده‌ام از مسابقه از من فوتبالیست صبوری ساخته که بهترین تجربه من از آن دوران کابوس‌وار بود.

رجب‌زاده علت حضور دوباره‌اش در هیات فوتبال مشهد را توافق با مدیرعامل باشگاه پدیده دانست و گفت: من با پدیده قرارداد دو ساله داشتم و مشکلی بابت قراردادم نبود اما با اتفاقاتی که این فصل افتاد به این جمع بندی رسیدیم که قرارداد من یکساله شود تا برای سال دوم دست من و باشگاه باز باشد و هر دو طرف حق انتخاب داشته باشیم. به همین خاطر هم با حضور در هیات فوتبال قرارداد جدیدی میان من و باشگاه منعقد شد.

رجب‌زاده با ناراحتی از جدایی عنایتی از پدیده تاکید کرد: به اعتقاد من پدیده با رفتن عنایتی یک مدیر از دست داد. رضا یک بازیکن کاملا حرفه‌ای است که راحت تا دو سال دیگر فوتبالیست است. او عاشق خداحافظی با پیراهن تیم محبوبش بود و تنها خوشحالی ما رسیدن او به آرزوی دیرینه‌اش بود. در کیش مقابل عنایتی بازی کرده و مرور خاطرات شیرین کردیم.

این بازیکن پدیده از دادن شماره پیراهنش به رضا حقیقی خبر داده و گفت: رضا هم دوست من است و تفاوتی نمی‌کند که چه کسی هشت را بر تن کند. من این شماره را به خاطر حضرت رضا(ع) و اینکه با این پیراهن به لیگ برتر آمدیم دوست داشتم و این فصل 18 می پوشم تا شماره هشت همراه من باشد. امیدوارم رضا هم به حق صاحب اسمش موفق باشد.

رجب‌زاده در پاسخ به این سئوال که آیا مشکلات پیش آمده برای شرکت پدیده بر روی این تیم تاثیرگذار بوده متذکر شد: باور کنید هیچ اتفاقی نیفتاده و شرایط تیم مثل قبل عالی است. این شایعات همه‌ش مربوط به بیرون است و چه شرکت و چه باشگاه با قدرت به کار خود ادامه می دهند و حتی اردوی ما در بهترین هتل کیش برگزار شد. دیروز حتی قرار شد که 20درصد قرارداد بازیکنان به صورت نقدی پرداخت شود و ظرف امروز یا فردا این اتفاق رخ خواهد داد. ضمن اینکه اعلام شد برای اردوی تدارکاتی به قطر خواهیم رفت.

دیدگاه‌ها