کد خبر : 1197105 | 23 دی 1393 ساعت 16:25 | 28.4K بازدید | 0 دیدگاه

صاحب‌پناه:

خریدارها قیمت سرخابی‎ها را تعیین می‌کنند

رئیس هیات مدیره استقلال ادعا می‌ کند که قیمتی که برای استقلال و پرسپولیس معین شده، قیمت پایه است و قطعا قیمت واگذاری مشخص می‌کند که ارزش استقلال بیشتر است یا پرسپولیس.

خریدارها قیمت سرخابی‎ها را تعیین می‌کنند
کامران صاحب پناه در این باره به "ورزش سه" گفت: قیمت 290 میلیارد که برای واگذاری استقلال و پرسپولیس معین شده، یک قیمت پایه است و اصلا اینطور نیست که دو باشگاه با این قیمت فروخته شوند. احتمال دارد برای استقلال یا پرسپولیس همین قیمت پایه مطرح شود و یا گروهی قیمت بالاتری برای خرید آن پیشنهاد کنند. به همین دلیل من می‌ گویم خریدارها مشخص می‌ کنند که قیمت استقلال و پرسپولیس چقدر با هم تفاوت دارد.

او در پاسخ به این سوال که اعضای هیات مدیره چه قیمتی تصور می‌ کردند هم گفت: من فکر می‌ کنم که این قیمت، قیمت کارشناسی است و واقعیت این است که این بحث اصلا در هیات مدیره مطرح نشده بود و ما هم منتظر قیمت گذاری سازمان خصوصی سازی هستیم.

رئیس هیات مدیره استقلال در پاسخ به این سوال که آیا 290 میلیارد برای واگذاری دو باشگاه زیاد نیست هم گفت: این 290 میلیارد تومان براساس یک کارشناسی دقیق از سوی سازمان خصوصی سازی بوده است. خریدارها مشخص می‌ کنند که آیا این قیمت درست بوده یا نه. احتمالا سازمان خصوصی سازی فکر کرده که اگر قیمت دو باشگاه را 500 میلیارد اعلام کنند، کسی حاضر نمی‌ شود جلو بیاید و مثلا اگر 100 میلیارد اعلام کنند، کسانی جلو می‌ آیند که صلاحیت اداره باشگاه را ندارند.

دیدگاه‌ها