کد خبر : 1197833 | 26 دی 1393 ساعت 23:19 | 7.4K بازدید | 0 دیدگاه

جام ملت های آسیا 2015 گروه A

پیش بازی عمان-کویت

عمان و کویت، فردا در دیداری تشریفاتی در شهر نیوکاسل به مصاف هم خواهند رفت.

پیش بازی عمان-کویت
به گزارش "ورزش سه"، دو تیم بدون امتیاز گروه A مسابقات، برای خروجی آبرومندانه از تورنمنت، رودرروی یکدیگر قرار خواهند گرفت تا بلکه بتوانند یک پیروزی در این جام بدست بیاورند.

عمان


آخرین پیروزی عمان در یک دیدار رسمی به برتری 5-0 برابر کویت در جام خلیج فارس مربوط می شود. یکی از سنگین ترین شکست های تاریخ فوتبال کویت. عمانی ها در آن تورنمنت چهارم شدند.شاگردان پل لگوئن، در دیدار مقابل استرالیا بازی را خوب شروع کردند اما هر چه از زمان بازی گذشت، استرالیا بر بازی مسلط تر شد و در نهایت عمان با 4 گل شکست خورد و امیدش برای صعود به صفر رسید. عمانی ها در بازی اول خود نیز مغلوب کره جنوبی شده بودند. چشم امید عمان به گلزنی المقبالی در بازی فرداست.

کویت

کویتی ها بی شک برای گرفتن انتقام شکست 5-0 به مصاف عمان خواهند رفت. این تیم نیز همچون عمان هر دو بازی قبلی خود را با شکست پشت سر گذاشته و برای حفظ اعتبارش فردا به میدان خواهد رفت.کویت در مقابل کره جنوبی، بازی خوب و قابل قبولی ارائه داد اما با بدشانسی نتوانست از آن دیدار، امتیازی کسب کند. سرمربی کویت در پایان بازی با کره گفته بود که دیدار مقابل عمان برای آنها بسیار مهم است و با وجود ناامید بودن از صعود، برای کسب سه امتیاز در آن بازی تیمش را به زمین می فرستد.

دیدگاه‌ها