کد خبر : 1199324 | 03 بهمن 1393 ساعت 16:52 | 87.4K بازدید | 0 دیدگاه

کاملی‌ مفرد:

مورینیو هم نمی‌تواند برای‌ ایران کاری‌ کند

جلالی کاملی مفرد می گوید بین بازیکنان ایران جواد نکونام و سید جلالی حسینی را خوب و در خدمت تیم دیده است.

مورینیو هم نمی‌تواند برای‌ ایران کاری‌ کند
 جلال کاملی مفرد در گفت و گو با "ورزش سه" درباره بازی ایران با عراق گفت : نمی دانم چه بگویم مقابل تیمی که انتظار داشتیم در دور اول حذف شود شکست خوردیم .البته بچه ها کم کاری نکردند اما اگر می خواستیم در این مرحله حذف شویم ای کاش بچه های خودمان را می بردیم و از خارج مربی و بازیکن نمی بردیم.مطمئن باشید حداقل تا این مرحله بالا می آمدیم.ما جام جهانی رفتیم تا در آسیا موفق باشیم اما اکنون چه شد ؟ حال آقای کی روش می خواهد برای چه تورنمتی تیم را آماده کند.به نظر من کی روش کار خاصی برای فوتبال نکرد.ما با مربی خارجی به دنبال قهرمانی بودیم نه اینکه در این مرحله حذف شویم.

وی درباره عراق گفت: تیم عراق 8 بازیکن بزرگسالش را نبرده است و تیمش را جوان کرده است.آنها تازه در لیگ عراق بازی می کنند .مربیشان بازیکنانی چون کرار ، سامال سعید، نشات اکرم و .. را با خود نبرد تا جوانهایش تجربه کسب کنند و ما باید این جوانان را شکست می دادیم.لیگ عراق وضعیت بدی دارد من سال قبل می خواستم به تیم عراقی بپیوندم اما امکانات در عراق بسیار بد است آنها حتی فیزیوتراپ ندارند و نمی دانند فیزیوتراپی چیست.

دفاع سابق تیم ملی همچنین گفت : ما مقابل امارات شانس آوردیم اگر آنجا نمی بردیم اکنون مقابل ژاپن بودیم و همان آش و همان کاسه.امارات تیم خوبی دارد و جوانهایش چندی پیش جام خلیج را برده اند و اگر همچنان کنار هم بازی کنند موفق می شوند.یادم می آید ما در بوسان قهرمان شدیم به جای اینکه مارا نگه دارند تا بیشتر موفق شویم اما 7-8 نفرمان را خط زدند.اگر آن تیم را نگه می داشتند اکنون وضعیت فوتبال ما این نبود.

بازیکن سابق فولاد درباره مشکل فوتبال ایران گفت: نباید همه ی کاس و کوز ها را روی سر مربی و بازیکنان بشکنیم ، مشکل فوتبال ما نداشتن برنامه ربزی است که نمی توانیم برابر عراق جوان پیروز شویم.البته اخراج پولادی در بازی تاثیر فراوانی داشت.

دیدگاه‌ها