کد خبر : 1199741 | 05 بهمن 1393 ساعت 14:31 | 7.3K بازدید | 0 دیدگاه

صاحب‌پناه:مشکلات‌مالی‌فقط‌مختص‌استقلال‌نیست

رئیس هیئت مدیره استقلال گفت: افشارزاده خیلی وقت است که دوست دارد به ایران بیاید اما گرفتاری دارد و نتوانسته بازگردد.

صاحب‌پناه:مشکلات‌مالی‌فقط‌مختص‌استقلال‌نیست
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، کامران صاحب‌پناه درباره مشکلات مالی استقلال اظهار داشت: استقلال هر سال دچار این مشکلات می‌شود و با صبر و حوصله باید آن را حل کرد. امسال با توجه به مسائلی چون خصوصی‌سازی، باید به اسپانسر حق داد که بر اساس مفاد قراردادش با استقلال صحبت کند. باید اسپانسر را قانع کرد که با خصوصی‌سازی تعهدات دچار مشکل نمی‌شود.

وی در خصوص اینکه گفته می‌شود اسپانسر باشگاه به دلیل واگذاری استقلال به بخش خصوصی‌سازی به این باشگاه پول نمی‌دهد، گفت: چنین چیزی صحت ندارد و اسپانسر تاکنون به تعهداتش عمل کرده است. بیشتر باشگاه‌های ایرانی دچار مشکلاتی مالی هستند و تنها مختص استقلال نیست.

رئیس هیئت مدیره استقلال درباره شایعه درگیری علی نظری جویباری در باشگاه استقلال در حالی که وی نیز شاهد این درگیری بوده است، گفت: نمی‌دانم برخی‌ها این مسائل را مطرح می‌کنند. «تُن» صدای نظری بلند است و برخی‌ فکر می‌کنند او در حال دعوا کردن است. درگیری در جایی که من حضور داشته باشم، غیرممکن است و هیچ‌گونه درگیری اتفاق نیفتاده است.

صاحب‌پناه در مورد زمان بازگشت بهرام افشارزاده و تشکیل جلسه هیئت مدیره استقلال عنوان کرد: افشارزاده خیلی وقت است که دوست دارد به ایران بازگردد اما گرفتاری دارد و نتوانسته بازگردد. روز گذشته اعضای هیئت مدیره به صورت غیررسمی جلسه‌ای تشکیل دادند و قرار است با بازگشت افشارزاده در روز سه‌شنبه یا چهارشنبه تشکیل جلسه بدهیم.

رئیس هیئت مدیره استقلال در مورد اینکه آندرانیک تیموریان نمایش متفاوتی در تیم ملی به نسبت بازی‌هایش در استقلال داشت، گفت: دلیلی ندارد بازیکنی که در تیم ملی خوب بازی می‌کند، در تیم باشگاهی‌اش نیز نمایش خوبی داشته باشد یا برعکس. در گذشته نیز اتفاق افتاده که بازیکنی در تیم باشگاهی‌اش خوب بازی نمی‌کرده ولی در تیم ملی نمایش خوبی داشته است. دلیل این موضوع به وظایف بازیکن در باشگاه یا تیم ملی برمی‌گردد.

دیدگاه‌ها