کد خبر : 1200330 | 08 بهمن 1393 ساعت 11:05 | 4.6K بازدید | 0 دیدگاه

3 امتیاز نوبرانه در مسجدسلیمان

پیش بازی نفت مسجدسلیمان ـ پیکان

نفت مسجدسلیمان در خانه میزبان پیکان است، نفت با 14 امتیاز تیم پانزدهم جدول است و پیکان با 18 امتیاز در پله دوازدهم مسابقات فوتبال لیگ ایستاده است.

پیش بازی نفت مسجدسلیمان ـ پیکان
به گزارش "ورزش سه"، پیروزی نفت، می‌ تواند این تیم را به رتبه سیزدهم ببرد، به شرط آنکه راه‌آهن به فولاد باخته و گسترش فولاد هم مغلوب سایپا شود. پیکان هم می‌ تواند تا رتبه دهم بالا بیاید. به شرط آنکه پدیده، صبا را نبرد و استقلال خوزستان به نفت ببازد. نکات این بازی را با همدیگر مرور می‌ کنیم:

1. پیکان 2 بازیکن غایب دارد. این 2 بازیکن 3 اخطاره هستند. آرمان قاسمی و مرتضی آقاخان این 2 نفر هستند. نفت مسجدسلیمان هم یک سه اخطاره دارد که این بازیکن سعید سالارزاده است.

2. نتایج 3 بازی آخر 2 تیم به قرار ذیل است: پیکان با استقلال خوزستان یک ـ یک کرده است، برابر تیم سپاهان 2 ـ یک بازنده شده است. با سایپا یک ـ یک کرده است. نفت مسجدسلیمان 3ـ2 ملوان بندرانزلی را با شکست مواجه ساخت. به سایپا یک ـ صفر باخته است و بالاخره با پدیده مشهد یک ـ یک کرده است.

3. بازی رفت 2 تیم صفر ـ صفر تمام شده است. این بازی در روز 23 مرداد سال 93 در تهران انجام شد. بازی برگشت در مسجدسلیمان برگزار خواهد شد.

4. در بازی رفت عبدالمجید باقری نیا سرمربی نفت مسجدسلیمان و ابراهیم‌زاده سرمربی تیم پیکان بود، در بازی برگشت مربیان 2 تیم عوض شده اند و بهروز مکوندی و صمد مرفاوی، سرمربیان 2 تیم شده اند. مربیان دور رفت 2 تیم و مربیان دور برگشت 2 تیم همزمان و همدوره بوده اند.

5. هر 2 تیم سال گذشته در لیگ دسته اول حضور داشتنتد.

6. پیکان با 9 گل زده همچنان ضعیف ترین خط حمله را دارد.

7. پیکان نفراتی چون خدابنده لو، جهانگیر عسگری، میلاد نوری، علیرضا محمد، مت اترویچ و مسعود همامی را از دست داده و مصطفی شجاعی، آندره و مهدی زاده را جذب کرده است.

8. نفت مسجدسلیمان هم میلاد سلیمان فلاح را از دست داده و بهمن مالکی، بهرام احمدی، امرایی، رونسلان، پاشنکو و گئورگیف را جذب کرده است.

دیدگاه‌ها