کد خبر : 1200539 | 09 بهمن 1393 ساعت 13:15 | 21.8K بازدید | 0 دیدگاه

دونادونی: کاسانو بزدل و ریاکار است

روبرتو دونادونی، سرمربی پارما به انتقاد از آنتونیو کاسانو، مهاجم تیمش پرداخت و او را "بزدل و ریاکار" خواند.

دونادونی: کاسانو بزدل و ریاکار است
به گزارش "ورزش سه"، در حالی که پارما در سری آ وضعیت خوبی ندارد و در قعر جدول قرار گرفته، شب گذشته با تک گل آلوارو موراتا از جام حذفی ایتالیا نیز حذف شد تا وضعیت این تیم به بدترین شکل ممکن تبدیل شود.

دونادونی در مصاحبه با RAI گفت:" نمایش خیلی خوبی داشتیم ولی در پایان ناراحت بودیم زیرا با یک گل در دقیقه ی آخر که آفساید هم بود، شکست خوردیم. یکشنبه نیز از اشتباهات داوری لطمه خوردیم. مستحق این دو شکست نبودیم و من برای داوران متاسفم که در چنین شرایطی که ما وضعیت خوبی نداریم، با اشتباهاتشان به ما صدمه ی بیشتری می‌زنند."

کاسانو، روز دوشنبه قراردادش را با باشگاه به صورت یک طرفه فسخ کرد و دونادونی در این رابطه گفت:" به نظر می‌رسد لاشخورها مارا محاصره کردند. نمی‌دانم چرا باید پالتا را بفروشیم. آخرین باری که مقابل یووه بازی کردیم، 7 گل خوردیم در حالی که امشب بازی بسیار نزدیکی مشاهده کردیم. برای من آسان نیست که بگویم به خاطر اینکه پولی دریافت نمی‌کنم یا اینکه پیشنهادی ندارم، از تیم جدا خواهم شد. تنها چیزی که برایم مهم است این است که وظیفه ام را به بهترین نحو انجام دهم. مردم نباید تنها به خودشان فکر کنند. این یک تفکر بزدلانه و ریاکارانه است. اگر ما امروز با یوونتوس صدرنشین، انقدر خوب رقابت کردیم، یعنی هنوز در این فصل می‌توانیم بجنگیم و رقابت کنیم."

دیدگاه‌ها