کد خبر : 1200606 | 09 بهمن 1393 ساعت 17:40 | 11.1K بازدید | 0 دیدگاه

در گفتگو با تلویزیون میلان

مونتولیوو: این بدترین روزهای من در میلان است

ریکاردو مونتولیوو، سال 2012 پس از 7 فصل حضور در فیورنتینا به میلان پیوست و بازوبند کاپیتانی این تیم را نیز بر بازو می بندد.

مونتولیوو: این بدترین روزهای من در میلان است
به گزارش "ورزش سه"، میلان در فصل جدید، در بدترین روزهای خود به سر می برد و در رده 11 جدول قرار دارد. آنها دو شب پیش با شکست از لاتزیو در سن سیرو، از کوپا ایتالیا نیز حذف شدند و پیپو اینزاگی سرمربی این تیم، در آستانه اخراح قرار دارد.

مونتولیوو در مورد شرایط کنونی میلان به MILAN CHANNEL گفت:" واقعیت این است که در بدترین روزهای خودم در میلان به سر می برم.باید هر چه زودتر از این شرایط خارج شویم.فکر می کنم کیفیت لازم برای خروج از بحران را داشته باشیم.برای این مهم، باید متحدتر از همیشه باشیم و با تلاش مضاعف، سطح بازی خودمان را بالاتر ببریم.
وقتی نتایج به نفع شما رقم نمی خورد، مهمترین چیز این است که آرامشتان را حفظ کرده و به دنبال رفع اشتباهاتتان باشید.با اتحاد، قادر خواهیم بود تا این روزهای بد را پشت سر بگذاریم."

مونتولیوو در مورد خرید جدید میلان، "ماتیا دسترو" گفت:" ماتیا مهاجم بزرگ و باکیفیتی است که بدون شک به میلان کمک زیادی خواهد کرد. نه تنها او که همه ما موظفیم حداکثر توانمان را در زمین بگذاریم تا میلان به روزهای خوب خودش برگردد."

دیدگاه‌ها