کد خبر : 1201251 | 12 بهمن 1393 ساعت 18:22 | 16.7K بازدید | 0 دیدگاه

مصدومیت او تقصیر ما نبود

خلیلیان: پسوس هرچقدر بازی کند پول می‌‌گیرد

مدیرعامل سپاهان تایید می‌ کند که پسوس بازیکن برزیلی این تیم به دلیل مصدومیت قدیمی اش بازی های سپاهان را از دست داده است.

خلیلیان: پسوس هرچقدر بازی کند پول می‌‌گیرد
به گزارش "ورزش سه"، باشگاه سپاهان در حالی در نقل و انتقالات نیم فصل با پسوس قرارداد امضا کرده که گفته می شود عضله پشت پای او آسیب دیده بوده و حالا هم در تمرینات پیش فصل سپاهان از همان ناحیه مصدوم شده است.

مهرزاد خلیلیان در این باره به "ورزش سه" گفت: من این موضوع را تایید می‌کنم. پسوس از همان ناحیه ای که پیش از حضورش در ایران مصدوم بود، دوباره مصدوم شده است. البته او در فدراسیون پزشکی ـ ورزشی تست پزشکی داده بود اما متاسفانه در ام آر آی که این فدراسیون گرفته بود، روی ماهیچه ها و عضلاتش تست گرفته نشده بود، این در حالی است که ما خودمان در باشگاه زمانی که از بازیکنان ام آر آی می‌ گیریم، این موضوع را لحاظ می‌ کنیم. شما می‌ دانید که برای اینکه یک بازیکن بخواهد قرارداد ببندد نیاز به تست پزشکی دارد و به همین دلیل ما در این زمینه تقصیرکار نبودیم.

البته او می‌گوید که مشکلی برای سپاهان پیش نمی‌ آید: مشکلی برای باشگاه سپاهان پیش نمی‌ آید ما با مدیربرنامه های پسوس صحبت کرده ایم و قرار شده او هر چقدر که بازی کند، ما پول بدهیم. به همین دلیل باشگاه از نظر مالی ضرر نمی‌ کند. من فقط این را بگویم که بازیکنان خارجی سپاهان همیشه معروف بوده اند، ضمن اینکه حسین فرکی که سالم ترین مربی لیگ‌برتر است بی دلیل بازیکنی را انتخاب نمی‌ کند. شک نکنید که در مورد پسوس باشگاه ضرر نخواهد کرد.

دیدگاه‌ها